To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Artists:357684
Albums:207657
Tracks:2451028
Storage:124095 GB
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Xmix Short Cutz 10, Various Artists
Xmix Short Cutz 10
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2009

 
Duration: 68:43  
Size, Mb: 89,19  
Bitrate:

181

 
Price for album: 2.24 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
BOOMBASTIC Lyrics 02:37 201 3,76 0.10
2
SWAGGER LIKE US Lyrics 02:22 150 2,54 0.10
3
Usher Lyrics 02:44 176 3,41 0.10
4
Mariah Carey Lyrics 02:32 162 2,94 0.10
5
CALIFORNIA LOVE Lyrics 02:52 185 3,81 0.10
6
KILLING ME SOFTLY Lyrics
I heard he sang a good song
I heard he had a style
And so I came to see him
To listen for a while
And there he was this young boy
A stranger to my eyes


Chorus

Strumming my pain with his fingers
Singing my life with his words
Killing me softly with his song
Killing me softly with his song
Telling my whole life with his words
Killing me softly with his song


I felt all flushed with fever
Embarassed by the crowd
I felt he found my letters
And read each one out loud
I prayed that he would finish
But he just kept right on


Chorus

He sang as if he knew me
In all my dark despair
And then he looked right through me
As if I wasn't there
But he was there, this stranger
Singing clear and strong


Chorus
01:52 157 2,08 0.10
7
CEASE & SECKLE Lyrics 02:37 165 3,08 0.10
8
GIRLS DEM SUGAR (REMIX) Lyrics 02:06 172 2,56 0.10
9
LOLLIPOP (REMIX) Lyrics 02:37 200 3,75 0.10
10
PAPER PLANES Lyrics
I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name
If you come around here, I make them all day
I get one down in a second if you wait

I fly like paper, get high like planes
If you catch me at the border I got visas in my name
If you come around here, I make them all day
I get one down in a second if you wait

Sometimes I feel sitting on trains
Every stop I get to I'm clocking that game
Everyone's a winner now we're making our fame
Bona fide hustler, making my name

Sometimes I feel sitting on trains
Every stop I get to I'm clocking that game
Everyone's a winner now we're making our fame
Bona fide hustler, making my name

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

Pirate skulls and bones
Sticks and stones and weed and bombs
Running when we hit them
Lethal poison through their system

Pirate skulls and bones
Sticks and stones and weed and bombs
Running when we hit them
Lethal poison through their system

No one on the corner has swagger like us
Hit me on my banner, prepaid wireless
We pack and deliver like UPS trucks
Already going to hell just pumping that gas

No one on the corner has swagger like us
Hit me on my banner, prepaid wireless
We pack and deliver like UPS trucks
Already going to hell just pumping that gas

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

M.I.A.
Third world democracy
Yeah, I got more records than the K.G.B.
So, uh, no funny business

Some, some, some I, some I murder
Some, I some I let go
Some, some, some I, some I murder
Some, I some I let go

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money

All I want to do is BANG BANG BANG BANG!
And KA-CHING!
And take your money
02:37 201 3,75 0.10
11
WHO AM I Lyrics
Intro :
Yes nyah, cool nuh Iyah
Who Am I, I am jus the girls dem sugar (alright)
Hear yah nuh

Chorus:
Sim Simmer, who got the keys to my bimmer
Who am I, the girls dem sugar
How can I, make love to a fellow
In a rush, pass mi di keys to my truck
Who am I, di girls dem luck
And I and I will make love to Precious, but

Verse 1:
Yuh ever buck a gal whey deep like bucket
Draw fi yuh needle an yuh needle caan stitch it
Draw fi yuh axe, and like a cow yuh all a chop it
Draw fi yuh pickaxe and like a rung yuh all a dig it
Is like a riverside up pon di banking yuh tek it
Is like a bicycle suh yuh hold it and dash it
Now yuh wash it, suh yuh crash it she a tell yuh say yuh crabbit
Gal she a beg yuh an a bawl seh yuh fi stop it
Badman plug in, a mi a move like electric
Is like a basketball, she tek time out fi vomit
Unuh listen to mi stlye an unuh listen to mi lyrics
A Beenie Man deh yah, mi a drop it (a seh)

Chorus

Verse 2:
But anything she want I will give it unto she
A cant believe di day mi friend dem tell mi dat she flee
A dont believe its angry, I dont believe its grief
I dont believe its Susan or the other girls I breed
The love for me she have, that is the only thing I need
I dont think den right now just to loose my main squeeze
Oh guantalamela yuh a killer
Gal the way yuh hot yuh have mi body under pressure
Man see yuh body all a kill mosquito
Hold yuh body right just fi know yuh the power

Chorus

Verse 3:
I tell myself I dont want anybody else to ever love me
You are my guiding star, my shining light, I love you baby
But that day you leave and yuh gone
I now that girls, they are going crazy
I now the girls lumpsome all a dem a run come
Cause di whole a dem want dis baby
I told you once and I told you twice
That I am the girls dem sugar
Now the girls dem attack mi and di girls dem a rush mi
Because dem a drive inna mi bommer
A di girls dem flavor, I am no slave
I am the helper, no paper
An a girl just watch yah
A want unnuh hear yah an listen wheh di DJ a seh.
02:52 189 3,86 0.10
12
DEEP COVER (187) Lyrics 03:10 180 4,08 0.10
13
EVERYONE FALLS IN LOVE Lyrics 02:03 202 2,98 0.10
14
IT'S LIKE THAT Lyrics 02:22 183 3,09 0.10
15
LOLLIPOP (vs. BACK THAT AZZ UP) Lyrics 02:13 177 2,79 0.10
16
PUERTO RICO Lyrics 02:20 193 3,22 0.10
17
HOW WE DO (vs. SWEET HOME ALABAMA) Lyrics 02:35 168 3,08 0.10
18
DWYCK Lyrics 03:11 128 2,92 0.10
19
WHERE YOU AT Lyrics 02:36 198 3,67 0.10
20
LET ME CLEAR MY THROAT Lyrics
At the count of threeI want everybody in the place to beTo make some noise if ya down with meOne, two, threeHit me with the horns TonyKeep makin' noise,
keep makin' noise, yeah, oh, oh, oh, oh, oh,ohHere we
go now, here we go now, here we go nowHere we go now, here
we go nowHere we go now, here we go now, here we go nowHere we go now, here we go nowHere we go, here we go,
now listenSome of y'all might know this, and
some of y'all don't (jamjam)Some of y'all
might be with this, and some of y'all won'tBut
listen, let me clear my throatOh, have mercy babe, Ha!I hope ya don't mind, let me clear my throatSpecial dedication going out to everybody here in Bahama
BayIn PhiladelphiaHere we go now, check it out, ah
huh, ah huh, ah (God Damn)Yeah, rock to the rhythm
of the funky rhymeSo I can get this in just one more
timeTo the beat and ya don't quitIt's that
ol' skool rap with that new skool hitPeter Piper
picked a pepper but Kool got the RunAnd I can still rip up
the houseEvery God damn time I get on the mic, I go
crazyPeace out to Celo, Flex, and Doug LazyI bet
'cha never knew but now ya knowI'm the
undisputed king of this discoAnd I never let the mic,
might not tire me no moreCuz DJ Kool rip up the whole damn
floorNow I'ma rap a rhyme with the greatest of
easeAnd swing it like the man on the flying trapezeAnd if you don't like it you grab on theseAnd now I
need some help from the maestro pleaseJam, Ha! So
look it here check the flavor of the rhythm IwroteAnd
while I got a chance here, let me clear my throatOh, have
mercy babe, ha!I hope ya don't mind, let me clear my
throatI need these monitors right hereMusic and the
monitorsAnd it goes a little something like this hereAh huh ah huh ahNow if y'all wanna party like
we doIf y'all wanna party like us, lemme hear ya
sayAh ah ah ah ah (crowd)If y'all wanna party
like we doIf y'all wanna party like us lemme hear ya
sayAh ah ah ah ah ah ah ah (crowd)Now when I say uh,
you say ahUh (crowd) Uh (crowd)And now when I say
hey, you say haHey (crowd) hey (crowd)Now when I say
uh, you say ahUh (crowd) Uh (crowd)Now when I say
hey you say haHey (crowd)Now when I say freeze you
just freeze one timeWhen I say freeze y'all stop on a
dimeWhen I say freeze you just freeze one timeWhen I
say freeze y'all stop on a dimeFREEZENow
all the ladies in the placeIf you got real hair, real
fingernailsIf you got a job, you going to schoolAnd
y'all need nobody to help you handle your businessMake some noiseOne, two, three, come on nowWhen I say freeze you just freeze one timeWhen I say
freeze y'all stop on a dimeWhen I say freeze you just
freeze one timeWhen I say freeze y'all stop on a
dimeFREEZENow to all the brotha's in the
placeThat don't give a damn about what them ladies
talking aboutCuz you just trying to get chummyMake
some noiseNow, now, now, let me clear my throatOh, have mercy babe, ha!I hope you don't mindLet me clear my throatSpecial dedication going out to
all the ladiesAnd all the brothers in hereLike to
love y'all to death hereAh huh ah huh ah (God
damn)Oh, lemme send my little shout outs hereSpecial
dedication once again going out to everybody hereBahama
Bay in Philadelphia, we love y'all madlySpecial
dedication going out to Mellow T, Walt Reeder da'joinerDon Mack, Charlie Mack, DJ Ran, Cosmic KevSpecial
dedication going out to Frank Steed, Al Orrizo Ice TAnd if
you're with me, if you're with meI need some
help from the music, from the maestro, check it outSomebody make some noise in this joint man
02:37 181 3,37 0.10
21
MONA LISA Lyrics
I've found my way back home
Everything's gone and changed
But me
I wanna play back every word and sound
To show you
I want a real life, so I broke away
From here until I feel it
I feel nothing at all

And I'm telling you I'm sorry
Everything has changed
And I'm telling you I'm sorry
Nothing I can do

I want my world back
I can't fix what I've done
It's over
Can't you see it
All the faults that I have?
I'm sorry
I can't remember the last time you called
I waited
Until I feel it
I feel nothing at all

And I'm telling you I'm sorry
Everything has changed
And I'm telling you I'm sorry
I'm sorry

I can't believe it
All the things I have missed
Can you see all the ways I've changed
I want to witness
Everything you have

And I'm telling you I'm sorry
Everything has changed
And I'm telling you I'm sorry
I'm sorry

I found my way back home
Everythings gone and changed
But me
02:07 184 2,75 0.10
22
LAY AWAY Lyrics 02:28 192 3,36 0.10
23
MOTIVATOR (REMIX) Lyrics 02:15 202 3,25 0.10
24
LOOKING FOR THE PERFECT BEAT Lyrics 02:08 153 2,32 0.10
25
U SEXY GIR Lyrics 02:11 189 2,97 0.10
26
LOW (vs. CALABRIA) Lyrics 02:17 192 3,14 0.10
27
THE WAY I ARE (vs. PUSH IT) Lyrics 02:33 219 4,01 0.10
28
FOREVER (vs. BETTER OFF ALONE) Lyrics 02:01 183 2,64 0.10