To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Mario

Turning Point, Mario Turning Point 2004, Album
D.N.A., Mario D.N.A. 2009, Album
Let Me Love You, Mario Let Me Love You 2005, Album
That's How I Go (single), Mario That's How I Go (single) 2009, Single/EP
Changed, Mario Changed 2012, Album
Criola Moderna, Mario Criola Moderna 2009, Album
go!, Mario Go! 2007, Album
Project: Color Chocolate (Single), Mario Project: Color Chocolate (Single) 2009, Single/EP
more info

With this release customers also bought


La Bella Mafia, Lil' Kim
La Bella Mafia
2003, Album
Chris Brown, Chris Brown
Chris Brown
2005, Album
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Turning Point, Mario
Turning Point
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2004

 
Duration: 51:21  
Size, Mb: 73,34  
Bitrate:

224

 
Price for album: ˆ1.04 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
18 Lyrics 03:43 208 5,28 ˆ0.10
2
Let Me Love You Lyrics
Mmmm ..... Mmmmm.... Yeah....Mmmmm....Yeah, Yeah, Yeah
Mmmm...Yeah....Mmmm..... Yeah, Yeah

[Verse 1:]

Baby I just don't get it
Do you enjoy being hurt?
I know you smelled the perfume, the make-up on his shirt
You don't believe his stories
You know that they're all lies
Bad as you are ,you stick around and I just don't know why

If I was ya man (baby you)
Never worry bout (what I do)
I'd be coming home (back to you)
Every night, doin' you right
You're the type of woman (deserves good thangs)
Fist full of diamonds (hand full of rings)
Baby you're a star (I just want to show you,you are)

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you

[Verse 2:]

Listen
Your true beauty's description looks so good that it hurts
You're a dime plus ninety-nine and it's a shame
Don't even know what you're worth
Everywhere you go they stop and stare
Cause you're bad and it shows
From your head to your toes, Out of control, baby you know

If I was ya man (baby you)
Never worry bout (what I do)
I'd be coming home (back to you)
Every night doin' you right
You're the type of woman (deserves good thangs)
Fist full of diamonds (hand full of rings)
Baby you're a star (I just want to show you, you are)

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Ooh Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me....

[Bridge:]

You deserve better girl (you know you deserve better)
We should be together girl (baby)
With me and you it's whatever girl, hey!
So can we make this thing ours?

[Chorus:]

You should let me love you
Let me be the one to give you everything you want and need
Baby good love and protection
Make me your selection
Show you the way love's supposed to be
Baby you should let me love you, love you, love you

[repeat til it ends (about 3 times)]

[Mario (talking):]
Let me love you that's all you need baby
04:09 208 5,93 ˆ0.10
3
Couldn't Say No Lyrics 03:46 208 5,27 ˆ0.10
4
Boom Lyrics
uh yeh
uh wot up c'mon c'mon
don't stop don't stop

Juvenile and mario here and we on deck
so stay tuned to your programmes coz we on next
i wanna see the women catching the wall
unless she got that disease no ass at all
for the hood for the club, videos or whatever
i got the old skool the bentley or the porshe carrera
profilin' with the top off.. whilin'
lookin' for a dime piece that i can knock off

up in the spot sippin' on a little sumthin'
feeling like this joint bout to pop off
lookin' around tryin' to spot a little sumthin'
tryin to see what somebody's talkin' bout
and if it's good, i'm gonna let 'em in
chew a lil' bit of game, all up in my ear
i think i found a window over here
homegirl, it's all up in my face like

ohhhhhhhohohhh yes indeed
all we needed is a hell of a beat like
ewwewweww and we gon jerk coz i feelin like yeah tonight
hold up its like

boom thats that beat we like
that make the party jump up
boom dj spin that twice
we about to tear this club up
boom ladies you gotta move sum coz
boom the fellas wanna see you shake summin' like
boom we got the party gettin' crunk
if you don't give a damn go throw it up now

no more sittin' on the wall lil' shawty
start liftin' like a stone cold party
don't be actin' like you can't chill with me
everybody in the club gettin' tipsy
ain't this beat on fire
dj spin that back one more time
fill my glass up one more time
we gon' start it off right on time like

ohhhhhohohhh yes indeed
all we needed is a hell of a beat like
ohhhohohhhh now we gon' jam
coz i feel like getin' lyyyyyyoooo

boom thats that beat we like
that make the party jump up
boom dj spin that twice
we about to tear this club up
boom ladies you gotta move sum coz
boom the fellas wanna see you shake summin' like
boom we got the party gettin' crunk
if you don't give a damn go throw it up its like
boom thats that beat we like
that make the party jump off
boom dj spin that twice
we about to tear this club up
boom ladies you gotta move sum coz
boom the fellas wanna see you shake summin' like
boom we got the party gettin' crunk
if you don't give a damn go throw it up

she know about the grille
and wanna see my teeth
and if we ever bump heads
they wanna be my freak coz
she pullin' on me til' she feel that heat
she don't wanna go to sleep
she wanna feel that meat
thats the lil' jon beat
playa run that back
it's aight if you kinda tipsy and you fall off track
i'm feelin' great, i just had me a drink
she tworkin' over there
i'm bout to see what she thinks

say ooooooooohhhh
let's take it to the floor (b-more lets go c'mon)
say yeeeeeeeahhh
do it like you don't care (a-town!)
we gon' do it aaaalll
from the windows to the wall
let's goooooooo
let me see you get low get low get low get low
represent ya toooown (b-more b-more)
throw up your hood (a-town a-town)
represent ya toooown (jersey jersey ah)
throw up your hood (get down now)
represent ya toooown (L.A. let's go)
throw up your hood (chicago)
represent ya toooown (miami)
throw up your hood (new york hold up!)
its like

boom thats that beat we like
that make the party jump up
boom dj spin that twice
we about to tear this club up
boom ladies you gotta move sum coz
boom the fellas wanna see you shake summin' like
boom we got the party gettin' crunk
if you don't give a damn go throw it up
its like
boom thats that beat we like
that make the party jump up
boom dj spin that twice
we about to tear this club up
boom ladies you gotta move sum coz
boom the fellas wanna see you shake summin' like
boom we got the party gettin' crunk
if you don't give a damn go throw it up now

like boom
its like boom boom boom boom
ah yeh
04:07 208 5,79 ˆ0.10
5
How Could You Lyrics
{Verse 1}
It's kinda crazy baby
How i remember things
(Like where you came from and how you had nothin)
I went and made you fly
Put extras on ya ride
(Didn't miss a birthday now u cant even remember mine)

{Hook}

You made it clear to me
(You wasn't down for me)
(I may be blind baby)
But now I see
(You had things up your sleeve, don't even lie to me)
I even heard it from yo family...

{Chorus}

How could you let somebody lay where I layed?
How could you give him everything that we made?
How could you call him all the names that u used to call me?
How could you how could you just forget about me?
How could you teach him all the things I taught You?
How could you put him up to the Ghetto Karmasutra?
How could you put me in the back and give him the front seat?
How could you how could you just forget bout me?

{Verse}

You must be out yo mind
You got alot of nerve
(To think that i'm gone chill after at tha shit I heard)
I damn near carried you
I could've married you
Good thing I found out before I bought that seven karate for ya
(I know your sick about)
The way I found you out
(Go head and pack it out)
I hope he got room at his house
You should have thought of me before you hopped in the sheets
Damn I cant believe that u did this to me...

{Chorus}

How could you let somebody lay where I layed?
How could you give him everything that we made?
How could you call him all the names that u used to call me?
How could you how could you just forget bout me?
How could you teach him all the things I taught You?
How could you put him up to the Ghetto Karmasutra?
How could you put me in the back and give him the front seat?
How could you how could you just forget bout me?

(Bridge}

(Girl i tried to...) Give u everything
Can't believe the ways u repaid me
(Girl u...) Had it all
But i guess my all wasn't good enough for you
(Baby I've...) Accepted it
And I aint gone trip
Girl im movin on
(Sometimes I give...) Up and think that another mans gonna get the one I made
4 me...(Ohh, baby)

{Chorus}

How could you let somebody lay where I layed?
How could you give him everything that we made?
How could you call him all the names thaat u used to call me?
How could you how could you just forget bout me?
How could you teach him all the things I taught You?
How could you put him up to the Ghetto Karmasutra?
How could you put me in the back and give him the front seat?
How could you how could you just forget bout me?...

{Chorus 2}

How could you how could you just go and lay there?
How could you how could just give him everything?
How could you how could you call him names like that?
How could you babe?
How could you babe?
How could you how could you teach him everything? [fades]
03:51 208 5,53 ˆ0.10
6
Girl I Need Lyrics
I want a girl that can really blow my mind
I mean an extraordinary one of kind
A banging body
Like a CL5 double "O"
But that ain't all oh no

[Hook]
I need a girl that's smart (and really intelligent)
A girl with heart
Somebody who don't take no shit
And if you’re out there make yourself known (I mean)
Because I'm looking for somebody

[Chorus]
Who will ride with me
Die with me
Cry with me
Live with me
Who will role with me
Till the end with me
That's the kinda girl that I need
She don't want my money
She just wants me only
And I when I need loving
She quick to put it on me
Mami's a soldier
And a roller I mean
And that's just the girl I need

La dee dee la dee dee dee da de day
If you’re out there girl I'm on my way
La dee dee la dee dee dee da dee day
I'ma find you one of these days

[2nd verse]
I want a girl that can hook up a shoe (I mean)
A Gucci sandal or them Jimmy choo's (I mean)
She could find a pair of timbs
Or some air force ones and still look the bomb

[Hook]
I need a girl that smart (and really intelligent)
A girl with heart somebody who don't take no shit
And if your out there make yourself known (I mean)
Because I'm looking for somebody

[Chorus]

La dee dee la dee dee dee da dee day
If your out then girl I'm on my way
La dee dee da dee dee dee da dee day
I'ma find you one of these days

(I said I got) I got the material things
But that don’t matter
I trade it all if I can have her
Perfect girl in my life that will make it right

[Baby Cham]
I need a girl with finess look good in a dress to kiss and caress
I need a woman with less drama stress no fethumaness
I need a female who would know what to do when the cops come through
Who if things get dim she'll put on her timbs and role with the crew
I need a girl who smart who thinks with her heart when things falling apart
I need a girl if I need a point or part a she'll donate a quart
I need a lady who will trust me when I'm out at night one
Who when it's my darkest hour
She's my ray of light

She don't want my money
She just wants me only
And I when I need loving
She quick to put it on me
Mami's a soldier and a roller and that’s just that girl I need

La dee dee la dee dee dee da dee day
If you’re out there girl I'm on my way
03:44 208 5,15 ˆ0.10
7
Call The Cops Lyrics 03:30 208 4,99 ˆ0.10
8
Here I Go Again Lyrics
[Intro]
Haha
mMmMm
listen
mMmMm
oOo no
mMmMm
HAaaa
listen
check it

Baby here I go again

[Verse 1]
you said you hated me
(But I keep coming back)
treated me ungratefully
(But I keep coming back)
you didn’t appreciate me
(But I keep coming back)
you said you never loved me
(But I keep coming back)
People told me to leave you alone
(But I keep coming back)
crazy messages on my phone
(But I keep coming back)
O tell me where I went wrong
to make these feelings so strong

Baby here I go again

[Verse 2]
(to make me feel like this)
was it the way you walk
(to make me feel like this)
was it the way you talk
(to make me feel like this)
was it the way you kiss
(to make me feel like this)
was it the way you love
(to make me feel like this)
was it the way you hug me
(to make me feel like this)
O tell me were I went wrong
to make these feelings so strong

Baby here I go again

[chorus]

Back to ya girl
cuz you know I need your loving
(you know I do)
I cant keep running away
from all this kissin’ and huggin’
(I don’t know why)
I keep coming back
to all this love and hate
am I crazy
have I lost myself
is this a sin

Baby here I go again

[Verse 3]
I gave you all of me
(give up you know I did)
I gave you everything
(give up you know I did)
even that diamond ring
(give up you know I did)
it didn’t mean a thing
(give up you know I did)
what about them shopping sprees
(give up you know I did)
the trips over seas
(give up you know I did)
O tell me where I went wrong
mMmMmMm baby

Baby here I go again
ya ya ya

(here I go again)
in spite of yesterday
(here I go again)
back with you today
(here I go again)
I don’t understand
(here I go again)
why im tryin’ to be your man
(here I go again)
baby girl tell me
(here I go again)
O tell me where I went wrong
to make these feelings so strong

Baby here I go again

[chorus]

Back to ya girl
cuz you know I need your loving
(you know I do)
I cant keep running away
from all this kissin’ and huggin’
(I don’t know why)
I keep coming back
to all this love and hate
am I crazy
have I lost myself
is this a sin

O don’t you try to judge me
I know you’ve been
in these shoes before
can somebody tell me
tell me if im loosing
my mind for sure
oOoOoOo

Baby here I go again

[chorus 2]
Back to ya girl
cuz you know I need your loving
(you know I do)
I cant keep running away
from all this kissin’ and huggin’
(I don’t know why)
I keep coming back
to all this love and hate
am I crazy
have I lost myself
is this a sin

Baby here I go again
03:18 208 4,86 ˆ0.10
9
Nikes Fresh Out The Box Lyrics 04:28 208 6,37 ˆ0.10
10
Directions Lyrics 04:04 208 5,75 ˆ0.10
11
Like Me Real Hard Lyrics 04:47 208 6,78 ˆ0.10
12
Shakedown Lyrics 03:30 208 4,86 ˆ0.10
13
Let Me Love You [Remix] Lyrics 04:30 224 6,78 ˆ0.10