To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Artists:357684
Albums:207657
Tracks:2451028
Storage:124095 GB
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
The Dome Summer 2008 (2CD), Various Artists
The Dome Summer 2008 (2CD)
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2008

 
Duration: 149:30  
Size, Mb: 207,46  
Bitrate:

194

 
Price for album: ˆ3.36 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Take A Bow Lyrics
How about a round of applause
A standing ovation

You look so dumb right now
Standing outside my house
Trying to apologize
You’re so ugly when you cry
Please, just cut it out

[Chorus]
Don’t tell me you’re sorry cuz you’re not
Baby when I know you’re only sorry you got caught
But you put on quite a show
You really had me going
But now it’s time to go
Curtain’s finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it’s over now
Go on and take a bow

Grab your clothes and get gone
You better hurry up before the sprinklers come on
Talkin’ about, girl, I love you, you’re the one
This just looks like the re-run
Please, what else is on


[Chorus]
And don’t tell me you’re sorry cuz you’re not
Baby when I know you’re only sorry you got caught
But you put on quite a show
You really had me going
But now it’s time to go
Curtain’s finally closing
That was quite a show
Very entertaining
But it’s over now
Go on and take a bow

Oh, and the award for the best liar goes to you
For making me believe that you could be faithful to me
Let's hear your speech, oh

How 'bout a round of applause.. (Laugh)
A stand ovation

[Chorus]
03:44 220 5,87 ˆ0.10
2
American Boy Lyrics 03:17 206 4,84 ˆ0.10
3
Mercy Lyrics
Yeah, yeah, yeah

I love you
But I gotta stay true
My moral’s got me on my knees
I’m begging please
Stop playing games

I don’t know what this is
But you got me good
Just like you knew you would
I don’t know what you do
But you do it well
I’m under your spell

You got me begging you for mercy
Why won’t you release me
You got me begging you for mercy
Why won’t you release me
I said you better release me

Now you think that I
Will be some thing on the side
But you got to understand
That I need a man
Who can take my hand, yes I do

I don’t know what this is
But you got me good
Just like you knew you would
I don’t know what you do
But you do it well
I’m under your spell

You got me begging you for mercy
Why won’t you release me
You got me begging you for mercy
Why won’t you release me
I said you better release me

I’m begging you for mercy
Just why won’t you release me
I’m begging you for mercy
You got me begging
You got me begging
You got me begging

Mercy
Why won’t you release me
I’m begging you for mercy
Why wont you release me
You got me begging you for mercy
I’m begging you for mercy
I’m begging you for mercy
I’m begging you for mercy
I’m begging you for mercy
Why won’t you release me
Bring it on

Mercy
Begging you for mercy
You got me begging
Down on my knees
I said mercy
Begging you for mercy
You got me begging
03:06 197 4,35 ˆ0.10
4
Besonderer Tag Lyrics 04:04 179 5,21 ˆ0.10
5
Summer Love Lyrics 03:09 186 4,20 ˆ0.10
6
Wow Lyrics
Read my lips, I'm into you,
I'm into you,
I can't resist,
You're so hot (get me under the shade)
The spotlight's on
You creep into it,
You like it and,
Just the way that you dance,
Just the way that you dance.

(Yeah yeah) Is enough to love me baby,
(Yeah yeah yeah) Is enough to send me crazy,
(Yeah yeah) Such angelic motion,
(Yeah yeah yeah) You know you're made in heaven.

The way you walk, the rythmn when you're dancing,
Every inch of you spells out desire,
You're such a rush,(rush)the rush is never ending,
Now,
You got it, you're wow wow wow wow,
You got it, you're wow wow wow wow.

The more I try, I try to stop,
The more I can feel my antenna just sensing you up,
and what can I do? I'm into you,
I'm into you,
Love the way that you move,
Just love the way that you move.

(Yeah yeah) Such angelic motion,
(Yeah yaeh yeah) you know you're made in heaven.

The way you walk, the rythmn when you're dancing,
Every inch of you spells out desire,
You're such a rush,(rush) the rush is never ending,
Now,
You got it, you're wow wow wow wow,
You got it, you're wow wow wow wow.

W-woah ohh ohh,
W-woah oh,
W-woah ohh ohh,
W-woah ohhhh.

The way you walk, the rythmn when you're dancing,
Every inch of you spells out desire,
You're such a rush, the rush is never ending,
Now,
You got it, you're wow wow wow wow,
The way you walk, the rythmn when you're dancing,
Every inch of you spells out desire,
You're such a rush, the rush is never ending,
Now,
You got it, you're wow wow wow wow,
You got it, you're wow wow wow wow.

Wow.
03:23 187 4,53 ˆ0.10
7
Heartbreaker Lyrics
Look out
Look out
Look out

Where it's at
I know karma's coming to pay me back
I hurt the sweetest thang that's on the map
I broke her heart in 30 seconds flat
in 30 seconds flat

now how did I (how did I)
just how did I become that kind of guy?
to look at girl and lie right in the eye
My momma told me "Willy that ain't right"
boy now that ain't right

I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break your heart
I didn't mean to break your heart
I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break ya
b-b-b-b break it baby
look baby
I'm a heartbreaker (6x)
I'm a heart-
a-h-h-h-h I'm a heart
a-h-h-h I'm a

Where she go
I got some things I gotta let her know
to fix the love, now it's impossible
but baby baby if we take it slow
(if we take it slow)

We can make it work
We just can't throw the love down in the dirt
you probably think that I'm a f**kin jerk 'Cause the way I let you down
it made you hurt
I didn't mean to make you hurt

I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break your heart
I didn't mean to break your heart
I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break ya
b-b-b-b break it baby
look baby
I'm a heartbreaker (6x)
I'm a heart-
a-h-h-h-h I'm a heart
a-h-h-h I'm a


break it down
lets break it down (15x)

so-so-so sorry
so-so-so sorry
a la la la
la la la la
la la la la

I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break your heart
I didn't mean to break your heart
I'm s-s-s sorry
I'm s-s-s sorry
I didn't mean to break ya
b-b-b-b break it baby
look baby
I'm a heartbreaker (6x)
I'm a heart-
a-h-h-h-h I'm a heart
a-h-h-h I'm a
03:48 177 4,81 ˆ0.10
8
Homecoming Lyrics 04:18 202 6,23 ˆ0.10
9
Lollipop Lyrics 02:44 193 3,76 ˆ0.10
10
Low Lyrics 03:13 153 3,52 ˆ0.10
11
New Soul Lyrics
I'm a new soul
I came to this strange world
hoping I could learn a bit about how to give and take
But since I came here, felt the joy and the fear
finding myself making every possible mistake

la-la-la-la-la-la-la-la...

I'm a young soul in this very strange world
hoping I could learn a bit about what is true and fake
But why all this hate, try to communicate
finding trust and love is not always easy to make

la-la-la-la-la-la-la-la...

This is a happy end
'cause you don't understand
everything you have done
why's everything so wrong?
This is a happy end
come and give me your hand
I'll take your far away

I'm a new soul
I came to this strange world
hoping I could learn a bit about how to give and take
but since I came here, felt the joy and the fear
finding myself making every possible mistake

la-la-la-la-la-la-la-la...

la-la-la-la-la-la-la-la-la-la....
03:43 158 4,20 ˆ0.10
12
Piece Of Me Lyrics
in the burbs there are tons of curbs
but bomb their rails and get thrown in jail
we're thrashing your city so get out of the way
keeping cops on thier feet and earning their pay!

pave the world for you and me, well have our own society
no plants no trees just hard concrete
a shredhead city as far as the eye can see!

we're thrashing USA
from boston to LA
its rubber soles and tight trucks we crave
skating with on foot in the grave
slamming cokes and frontside air
slash the coping
we dont care
skate with your gang
all fucking day
were thrashin
THRASHIN' USA
03:31 185 4,67 ˆ0.10
13
Come On Girl Lyrics
C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.
C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.

[Taio]
Baby girl you know that I just wanna take you to the spot,
Do things to you that'll definetly gon get ya hot,
I love how you shake that little booty around the club,
I just wanna turn you, me, into a us,
Homie wanna party but you know nobody can else can do,
We can do whatever keep it public or if you,
Wanna keep it private and undercover that's cool,
I just wanna stay under the covers with you.

[Chorus]
Now I know that you want it, you've indicated,
It's obvious I need to just make a decision,
Bout' what I'm gonna say,
Tell me what I gotta say,
Tell me what I gotta say,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away!

C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.
C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.

I can see the look inside your eyes and I know that you want it,
Your flirty, flirty with me and I love the way you flaunt it,
You know that your the shit and that you own the club,
I just wanna turn you, me, into an us,
Homie wanna party but you know nobody can else can do,
We can do whatever keep it public or if you,
Wanna keep it private and undercover that's cool,
I just wanna stay under the covers with you.

[Chorus]
Now I know that you want it, you've indicated,
It's obvious I need to just make a decision,
Bout' what I'm gonna say,
Tell me what I gotta say,
Tell me what I gotta say,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away!

C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.
C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl,
Hey.

[Luciana]
You wanna take a bite?
Come whip my appetite,
But put me in, do your thing, make my head spin,
So c'mon take me away,
You better take me away,
You better hit the spot,
If you want I can make you pop,
So let go, electro, take it nice and slow,
C'mon boy, c'mon boy, c'mon boy!

[Chorus]
Now I know that you want it, you've indicated,
It's obvious I need to just make a decision,
Bout' what I'm gonna say,
Tell me what I gotta say,
Tell me what I gotta say,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away with me,
To take you away!

C'mon Girl, C'mon Girl, C'mon Girl, Hey.
[8x Repeat]
03:48 225 6,14 ˆ0.10
14
Denial Lyrics
Somewhere in the back of my mind
Secretly I know you will find
Way amongst the blushing and glow
Teach me all the things I don't show

Mystery's a beautiful thing
What a gift a woman can bring
Never let it out just like that
Let him slowly figure it out

How can a flower bloom
Just over a day?
And at night
You've got to let the water drain in

I didn't want to fall in love with you
I didn't want to know the things I knew
It wasn't until I look into the mirror
Denial

You were like a power of nature
Telephatic beautiful creature
Understanding all of my weakness
Patient love and know when it reaches

Cynical and that was just me
You were never supposed to be
Part of what I would call amazing


It took so long to finally see

How can a flower bloom
Just over a day?
And at night
You've got to let the water drain in

I didn't want to fall in love with you
I didn't want to know the things I knew
It wasn't until I look into the mirror
Denial

I didn't want to fall in love with you
I didn't want to know the things I knew
It wasn't until I look into the mirror
Denial

I see the way the pain goes like open minds for us
No complicated barriers to hold us back

I didn't want to fall in love with you
I didn't want to know the things I knew
It wasn't until I look into the mirror
Denial

I didn't want to fall in love with you
I didn't want to know the things I knew
It wasn't until I look into the mirror
03:33 216 5,49 ˆ0.10
15
Don't Sweat That (whistle Song) Lyrics 03:07 206 4,58 ˆ0.10
16
Feel The Rush Lyrics 03:26 185 4,54 ˆ0.10
17
Acceptable In The 80's Lyrics 03:37 218 5,63 ˆ0.10
18
Disco Lies Lyrics
You said you want me, that was just a lie (just a lie)
Just a lie (just a lie)
You said you love me, that was just a lie (just a lie)
Just a lie (just a lie)

All I needed was someone who could keep me warm at night
You tried it baby, it didn't work and now I know that this is gonna be the end!
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Could you lie, could you lie

You said you need me, that was just a lie (just a lie)
Just a lie (just a lie)
You said the truth once, that was just a lie (just a lie)
Just a lie (just a lie)

All I needed was someone who could keep me warm at night
You tried it baby, it didn't work and now I know that this is gonna be the end!
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Could you lie, could you lie, could you lie

[mumbling]
(Oooh, how could you lie?...)

All I needed was someone who could keep me warm at night
You tried it baby, it didn't work and now I know that this is gonna be the end!
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie?
Could you lie, could you lie, could you lie
Oooh, how could you lie?
Oooh, how could you lie!?!?
Oooh, how could you lie?
Could you lie, could you lie, could you lie

[mumbling]
(Oooh, how could you lie?...)
03:10 178 4,03 ˆ0.10
19
Let Me Think About It Lyrics 03:56 206 5,79 ˆ0.10
20
Candy On The Dancefloor Lyrics 03:50 193 5,27 ˆ0.10
21
3 Tage Wach Lyrics 02:44 203 3,97 ˆ0.10
22
Love Is You Lyrics
You caught my teardrops
In your eyelid
You gave me strength
To say hello
You found me
Stranded on your island
It felt
Like I was coming home
And I know
That you're going places
Take a look
I'm right behind

[Chorus:]
Love is you
Seeing things like you do
Waking up next to you
Wanna give you all
All that I am
Love is you
You turn this world in two
Something I never knew
A beauty surrounds you
Love is you

You let me
Dive in other waters
I close my eyes
I learn to see
And I don't want
To waste tomorrow
And I won't
If you're there with me

Love is you
Something I've got to do
Something I never knew
A beauty surrounds you
Love is you
You turn this world in two
Something I never knew
A Beauty surrounds you
Love is you
Love is you

You're my everything
My everything
My everything
My world just falls apart
When you're not here

Let me dive
In other waters
It felt
Like I was coming home
Love is you
Seeing things like you do
Something I never knew
Wanna give you all
All that I am
Love is you
You turn this world in two
Something I never knew
A beauty surrounds you
Love is
You're my everything
My everything
My everything
My world just falls apart
When you're not here
Love is you
03:50 173 4,72 ˆ0.10
23
So Soll Es Bleiben Lyrics 04:04 172 5,00 ˆ0.10
24
This Is The Life Lyrics
Oh the wind whistles down
The cold dark street tonight
And the people they were dancing to the music vibe
And the boys chase the girls with the curls in their hair
While the shy tormented youth sit way over there
And the songs they get louder
Each one better than before

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight?

So you're heading down the road in your taxi for four
And you're waiting outside Jimmy's front door
But nobody's in and nobody's home 'til four
So you're sitting there with nothing to do
Talking about Robert Riger and his motley crew
And where you're gonna go and where you're gonna sleep tonight

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

And you're singing the songs
Thinking this is the life
And you wake up in the morning and you're head feels twice the size
Where you gonna go? Where you gonna go?
Where you gonna sleep tonight?

Where you gonna sleep tonight?
03:41 185 4,87 ˆ0.10
25
Birthday Girl Lyrics 03:52 193 5,34 ˆ0.10
26
Little White Lies Lyrics
Storm these walls 'cause I'm not giving you the keys
Let it go, let it go now, let me go and give me peace
As cold as stone we are of skin and bones, it's crazy
What's done is done
So hate me if it makes it easy

So it's
Goodbye to your little white lies
It wouldn't hurt to tell the truth sometimes
I'm sweet, yeah you better believe it
I'm not one to criticize
but you never had a smile that could reach the eyes
On three, on four
Close the door as you're leavin'

I have of late
Considered how I feel
And every day, every day now
It's becoming clear
I'm tired and wasted
and I can't take it
So go ahead and hate me if it makes it easy

So it's
Goodbye to your little white lies
It wouldn't hurt to tell the truth sometimes
I'm sweet, yeah you better believe it
I'm not one to criticize
but you never had a smile that could reach the eyes
On three, on four
close the door as you're leavin'

Oh,yeah
self-preservation
Some damaged limitation
I'm outta danger from your unruly nature
So go ahead and hate me if it makes it easy

Goodbye to your little white lies
It wouldn't hurt to tell the truth sometimes
I'm sweet, yeah you better believe it
I'm not one to criticize
But you never had a smile that could reach the eyes
On three, on four
Close the door as you're leavin'

Thing that you should know
Goodbye
'cause this time, this time you better believe it
No more little white lies
No more little white lies
Close the door as you're leavin'

Bye-Bye
03:51 215 5,89 ˆ0.10
27
Sweet About Me Lyrics
Verse 1:

Ohh watching me, hanging by a string this time.
Ohh easily, the climax of the perfect lie.
Ohh watching me, hanging by a string this time.
Ohh easily, smile worth a hundred lies.

If there’s lessons to be learned, I’d rather get my jamming words in first so, tell you something that I’ve found, that the worlds a better place when it’s upside down boy.

If there’s lessons to be learned, I’d rather get my jamming words in first so, when your playing with desire, don’t come running to my place when it burns like fire boy.

Chorus:

Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh

Verse 2:
Blue, blue, blue, waves they crash as time goes by, so hard to catch. Too, too smooth, ain’t all that, why don’t you ride on my side of the tracks.

If there’s lessons to be learned, I’d rather get my jamming words in first so, when your playing with desire, don’t come running to my place when it burns like fire boy.

Chorus:
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
(fading out)
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
Sweet about me, nothing sweet about me, Yehh
03:13 204 4,69 ˆ0.10
28
Oh! Lyrics
I don't think you realize
Don't think that you recognize
Just how much you mean to me
And that you make me so happy
I wish that you were happy too
Because it means so much to me

And oh, I know that we've got better days
And oh, I'm sure that we will conquer the world

I regret what I don't have said
I screwed up things inside your head
But all I want is for you to know is that
When you grow old you won't remember it at all

And oh, I know that we've got better days
And oh, I'm sure that we will conquer the world
And oh, I know I love you more than anything
And oh, I'm sure that I will make you happy

And we'll be together...
I know, it shows in your eyes
Your green eyes, your brown eyes
It doesn't really matter

And oh, I know I love you more than anything
And oh, I'm sure that I will make you happy

And we'll be together,
I know it shows in your eyes
Your green eyes, your brown eyes
It doesn't really matter anymore

It don't matter no more.
05:30 177 6,92 ˆ0.10
29
Love Song Lyrics
Do-do-do-doo-do-do-do-do, do-doo-do

There are times when I wonder what you used to be like
Before life reached out and slapped your hands
Where you running through fields, with your arms flailing freely
Were you laughing with the wind?

Look out your window, I'm smiling at you
Can you come out and play with me?
Do you remember you're beautiful
Before life got in your way
Before life got in your way

Do-do-do-doo-do-do-do-do, do-doo-do

Now I stand face to face with your sheets of armor
That I placed on you, piece by piece
I know the weight slowed you down
Made you weary and displaced you, but
With God, you are strong

Look out your window, I'm smilling at you
Can you come out and play with me?
Do you remember you're beautiful
Before life got in your way
Before life got in your way

Do-do-do-doo-do-do-do-do, do-doo-do

There are times when I wonder what I used to be like
Before life reached out and slapped my hands
Was I running through fields, with my arms flailing freely
Was I laughing with the wind?

Look out your window, I'm smiling at you
Can you come out and play with me?
Do you remember you're beautiful
Before life got in your way
Before life got in your way (x2)
03:24 188 4,58 ˆ0.10
30
Revolution Lyrics 04:10 180 5,35 ˆ0.10
31
Just Friends Lyrics 03:51 195 5,33 ˆ0.10
32
Party People Lyrics 04:01 202 5,81 ˆ0.10
33
Black & Gold Lyrics 03:32 189 4,78 ˆ0.10
34
Longing For Lullabies Lyrics
Someday, as I look at the sun
I think of you
And traces we leave behind
Like a fallen piece we’ll make a better start
But still end up alone
Looking down upon a place inside our heart
Dividing us in two
Somewhere, all that we leave behind
Lingers on, longing for lullabies
You live, you learn
You love, you burn
You win, you lose
Becoming you

Someday, when I cry in the rain
I think of you
Looking through eyes of pain
Passing on a feeling that we can’t deny
Over on to you
Fading memory is soon becoming blind
Dividing us in two
Somewhere
All that we leave behind
Lingers on
Longin for lullabies
You live, you learn
You love, you burn
You win, you lose
Becoming you
03:33 177 4,52 ˆ0.10
35
Crazy Loop (mm-ma-ma) Lyrics 03:32 211 5,33 ˆ0.10
36
Ella Elle L A Lyrics 03:29 185 4,60 ˆ0.10
37
Because The Night Lyrics
Take me now baby here as I am
hold me close, try and understand
Desire is hunger is the fire I breathe
Love is a banquet on which we feed

Come on now try and understand
The way I feel when I'm in your hands
Take my hand come undercover
They can't hurt you now
Can't hurt you now, can't hurt you now

Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to lust
Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to us (x2)

Have I doubt baby when I'm alone
Love is a ring, the telephone
Love is an angel disguised as lust
Here in our beds till the morning comes

Come on now try and understand
The way I feel under your command
Take my hand as the sun descends
They can't touch you now
Can't touch you now, can't touch you now

Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to lust
Because the night belongs to lovers
Because the night belongs to us (x2)
03:06 218 4,83 ˆ0.10
38
Your Love Lyrics 03:33 219 5,56 ˆ0.10
39
Push The Feeling On 2007 Lyrics 03:23 202 4,89 ˆ0.10
40
Zwei Herzen Lyrics 02:32 201 3,64 ˆ0.10
41
Ganz Anders Lyrics 02:51 195 3,95 ˆ0.10
42
Erdbeben Lyrics 03:37 203 5,23 ˆ0.10