To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Rainbow

Ritchie Blackmore's Rainbow, Rainbow Ritchie Blackmore's Rainbow 1975, Album
Down to Earth, Rainbow Down To Earth 1977, Album
Long Live Rock'n'Roll, Rainbow Long Live Rock'n'Roll 1978, Concert
On Stage, Rainbow On Stage 1977, Album
Bent Out Of Shape, Rainbow Bent Out Of Shape 1983, Album
Kicks  , Rainbow Kicks 1977, Bootleg
The Collection, Rainbow The Collection 2006, Compilation
Live In Germany  , Rainbow Live In Germany 1976, Bootleg
Rising, Rainbow Rising 1976, Album
Captured A Legend (Chicago, Usa 25.06.1976) (Bootleg) , Rainbow Captured A Legend (Chicago, Usa 25.06.1976) (Bootleg) 1976, Bootleg
more info

With this release customers also bought


Complete Clapton, Eric Clapton
Complete Clapton
2007, Compilation
The Piper At The Gates Of Dawn (Bonus CD), Pink Floyd
The Piper At The Gates Of Dawn (Bonus CD)
2007, Album
The Definitive Collection, Pete Townshend
The Definitive Collection
2007, Compilation
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
The Collection, Rainbow
The Collection
Release type: Compilation
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2006

 
Duration: 66:43  
Size, Mb: 96,58  
Bitrate:

200

 
Price for album: ą1.12 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Starstruck Lyrics
If I'm high on the hill
She'd still been looking down at me
What does she see that brings her closer every day to my heart
If I'm away from home
And think I'm all alone
She's there, somewhere
I look around and see
And looking back at me
She's there, beware!

Creeping like a hungry cat
I've seen her before
I know it can mean that

The lady starstruck, she's nothing but bad luck
The lady starstruck, running after me
The lady starstruck, she's nothing but bad luck, yeah

I could fly to the moon
But she soon find me and wait me there
I never knew for a while as smile made me really care

She wants a souvenir
To everyone it's clear
She's hot, hot - hot, hot, one look
She want a photograph
But everybody laughs but not me 'cause I see

She's creeping like a hungry cat
I've seen her before
I know I can mean that

The lady starstruck, she's nothing but bad luck
The lady starstruck, running after me
The lady starstruck, she's nothing but bad luck, oh oh o-o-oh
Oh my
The lady starstruck, she's nothing but bad luck
The lady starstruck, running after me, yeah
The lady starstruck, she's nothing but bad luck, yeah

It used to be a game
Now I can't repeat my name at all
She seems to believe that
I never can refuse a call

She wants a souvenir
To everyone it's clear
She's hot; one look
She want a photograph
And everybody laughs, hah!
But not me 'cause I see

She's creeping like a hungry cat
I've seen her before
I know it can mean that

The lady starstruck, she's nothing but bad luck
The lady starstruck, running after me
The lady starstruck, she's nothing but bad luck, bad luck
The lady starstruck, she's nothing but bad luck

The lady starstruck running after me
The lady starstruck, she's nothing but bad luck
Bad luck, bad luck, bad luck
And back in the tree looking back at me
Climbing up my stair
I've just got to beware
Lady starstruck, yes, she's bad luck, bad luck
04:06 236 6,91 ą0.10
2
Stone Cold Lyrics
Every night I have the same old dream
íbout you and me and whatís in between
So many changes, so many lies
Try to run, try to hide
>from everything that I feel inside
But I canít escape you or your frozen eyes...

Searching in the darkness
Fading out of sight
Love was here and gone like a thief in the night...

Stone cold...
And I thought I knew you so well
Stone cold
Canít break away from your spell

Another dark and empty night
If I was wrong I wanna make it right
But you are so distant, so far away
Your words like ice fall on the ground
Breaking the silence without a sound
Oh familiar strangers with nothing to say

Searching in the darkness
Fading out of sight
Love was here and gone like a thief in the night...

Stone cold...
And I thought I knew you so well...
Stone cold
Canít break away from your spell...
You leave me stone cold

Searching in the darkness
Fading out of sight
Love was here and gone like a thief in the night...

Stone cold...
And I thought I knew you so well
Stone cold
Canít break away from your spell
Youíre stone cold...yeah
I canít break away from your spell
Stone cold...baby
I thought I knew you so well
Youíre stone cold...ice cold
Canít break away from your spell
(you put me in the deep freeze)
(oh baby donít you leave me)
(stone...cold, your leaviní me cold)
Stone cold...i thought I knew you so well
Stone cold...canít break away from your spell

Repeat til fade
05:17 207 7,79 ą0.10
3
Since You've Been Gone Lyrics 03:16 162 3,79 ą0.10
4
Man On The Silver Mountain Lyrics
I'm a wheel, I'm a wheel
I can roll, I can feel
And you can't stop me turning

Cause I'm the sun, I'm the sun
I can move, I can run
But you'll never stop me burning

Come down with fire
Lift my spirit higher
Someone's screaming my name
Come and make me holy again

I'm the man on the silver mountain
I'm the man on the silver mountain

I'm the day, I'm the day
I can show you the way
And look, I'm right beside you

I'm the night, I'm the night
I'm the dark and the light
With eyes that see inside you

Come down with fire
Lift my spirit higher
Someone's screaming my name
Come and make me holy again

I'm the man on the silver mountain
I'm the man on the silver mountain

Come down with fire
And lift my spirit higher
Someone's screaming my name
Come and make me holy again

Well, I can help you, you know I can

I'm the man on the silver mountain
I'm the man on the silver mountain

Just look at me and listen
I'm the man, the man, give you my hand
I'm the man on the silver mountain

Come down with fire
And lift your spirit higher
I'm the man on the mountain
The man on the silver mountain
I'm the night, the light
The black and the white
The man on the silver mountain
04:37 217 7,17 ą0.10
5
Stargazer Lyrics
High noon, oh I'd sell my soul for water
Nine years worth of breakin' my back
There's no sun in the shadow of the wizard
See how he glides, why he's lighter than air?
Oh I see his face!

Where is your star?
Is it far, is it far, is it far?
When do we leave?
I believe, yes, I believe

In the heat and the rain
With the whips and chains
To see him fly
So many die
We built a tower of stone
With our flesh and bone
Just to see him fly
But don't know why
Now where do we go?

Hot wind, moving fast across the desert
We feel that our time has arrived
The world spins, while we put his dream together
A tower of stone to take him straight to the sky
Oh I see his face!

Where is your star?
Is it far, is it far, is it far?
When do we leave?
Hey, I believe, I believe

In the heat and the rain
With the whips and chains
Just to see him fly
Too many die
We built a tower of stone
With our flesh and bone
To see him fly
But we don't know why
Ooh, now where do we go

All eyes see the figure of the wizard
As he climbs to the top of the world
No sound, as he falls instead of rising
Time standing still, then there's blood on the sand
Oh I see his face!

Where was your star?
Was it far, was it far
When did we leave?
We believed, we believed, we believed

In heat and rain
With the whips and chains
To see him fly
So many died
We built a tower of stone
With our flesh and bone
To see him fly

But why
In all the rain
With all the chains
Did so many die
Just to see him fly

Look at my flesh and bone
Now, look, look, look, look,
Look at the tower of stone
I see your rainbow rising
Look there, on the horizon oh no, who's rising
And I'm coming home, I'm coming home, I'm coming home

Time is standing still
You, give back my will
Ooh ooh ooh ooh
Going home
I'm going home

My eyes are bleeding
And my heart is lead ahead
But it's not home
But it's not home
Ooh

Take me back
You, give me back my will
Ooh ooh ooh ooh

Going home
I'm going home

My eyes are bleeding
And my heart is lead ahead
But it's not home
But it's not home

Take me back, take me back
Back to my home ooh, ooh, ooh
08:27 223 13,43 ą0.10
6
Kill The King Lyrics
Danger, danger the Queen's about to kill
There's a stranger, stranger and life about to spill
Oh no move me out of harm
I need a spell and a charm
Fly like the wind
I'm no pawn, so be gone, speed on and on
Kill the King
Tear him down

Kill the King
Strike him down

Power, power it happens every day
Power, devour all a long the way
Oh no move me out of harm
I need a spell and a charm
Fly like the wind
I'm no pawn, so be gone, speed on and on
Kill the King
Treason, treason, the spectre looms again
Treason, reason, the realm is safe and then
Oh no move away from harm
I need a spell and a charm
Fly like the rainbow
I'm no pawn, so be gone, speed on and on

Kill the King
Tear him down
Kill the King
Got to take him crown

Kill the King
He'll role no more
Strike him dead
The people roar
Kill the King
Take his dead
Down, down, down, down
Oh, kill, oh, kill, oh, oh
04:29 193 6,15 ą0.10
7
Long Live Rock 'n' Roll Lyrics 04:20 184 5,71 ą0.10
8
All Night Long Lyrics
Youíre walking up with your eyes on me
Itís looking good but I just donít know
I need a girl who can keep her head
All Night Long
You didnít come just to see the show
I guess you know what you wanna see
The way you smile lets me know I canít go wrong

(Bridge)
I wanna touch you
I wanna feel you
I wanna make you mine

(Chorus)
I wanna love you (all night long)
I wanna be with you (all night long)
I wanna love you (all night long)
I wanna be with you (all night long)

I saw you standing down by the stage
Your Black stockings and your see through dress
Your mouth is open but I donít wanna hear ya
Say good night

Youíre sorta young
But youíre over age
I donít care cause I like your style
Donít know about your brain
But you look alright

(Bridge)
(Chorus)

Your mind is dirty
But your hands are clean
You show the class
But youre left alone
I know I canít stand another night
(on my own)
Hey girl would you like some wine
Whatís your name?
Are you by yourself?
Are you the one?
But you say can I take you home

(Bridge)
(Chorus x2)
03:51 202 5,56 ą0.10
9
I Surrender Lyrics
I surrender to your heart babe
do anything that you want me to do
please be tender I'm in your hands girl
this is a feeling I never knew
you know I tried to make it on my own
that's not the way it was meant to be
spend my time waiting by the phone
oh darling come back to me

I surrender, I surrender
I'm giving up the role of pretender
oh be tender, girl be tender
can't you feel the love that I send you
I surrender.

I remember, seems like a lifetime
can't believe it's a matter of days
since you left I'm near to heartbreak
I want you so bad don't turn away
what does it take to stay by my side
you know I'll do what you want me to
don't take away this feeling inside
I'm still in love with you

I surrender, I surrender
I'm giving up the role of pretender
oh be tender, girl be tender
can't you feel the love that I send you
I surrender.

I surrender, I surrender
darling now won't you be tender
surrender, oh surrender
feel the love that I send you
I surrender.
04:02 185 5,34 ą0.10
10
Power Lyrics
Everybody's sayin' that the times are getting rough
You gotta stay loose baby and you gotta be tough...oh
I get knocked down...get right back up again
Cause I never give up and I never give in...
Oh - so strong
Got the power when I turn it on
Yeah - I'm gonna get my fill
Nothin's gonna stop me now and nothin' ever will

I got the...power
I got the power
I feel the power...
and don't forget it

Make some, break some ain't no big surprise
They're gonna wheel ya, deal ya, tell ya all the lies...(realize)
But I'm a hot shot, shoot em down let me be (that's me)
Cause I got nothin' for nothin' and nothin's ever free...no
Oh - so strong
All I gotta do is turn it on
Yeah - I'm gonna get my fill
Nothin's gonna stop me now and nothin' ever will

I got the power
Oh, I got the power
I can feel the power
I got the power
Yeah yeah yeah...turn it on

I can take anything that gets in my way
I don't worry 'bout tomorrow I just live for today...
Oh - so strong
Got that feeling when I turn it on
Yeah - I'm gonna get my fill
Nothin's gonna stop me now and nothin' ever will

I got the power
I can feel the power
power
I can feel the power...
Turn it on...
Power (can you feel it)
Power
(repeat)

(you can turn it on, turn it on, switch it on behind)
(Super charged...I can feel the power)
04:28 190 6,02 ą0.10
11
Cant't Let You Go Lyrics 04:21 199 6,19 ą0.10
12
Lost In Hollywood Lyrics
You're something special to me
The world is big and oh so grand
I still say you're quite the girl, oh
You're something special to me
2
3
4
When I hear your voice, I know
You're the one that makes me go:
"You're something special to me,"
3
2
4
When I see your face it shows
There's no place I'd rather go than to be with you
So
You're something special to me
2
3
4
When you smile at me my face gleams
You will make me see how happy I can be
You're something special to me
2
3
4
HUT
2
3
4
Please don't speak unkind words to me
That would make me unhappy
You're something special to me
2
3
4
HUT
2
3
4
I just want to tell you what you mean to me
I think you're the greatest girl I've ever seen
You're something special to me
2
3
4
You're something special to me
2
3
4
Oh
You're something special to
Me
HUT
2
3
4
04:52 181 6,30 ą0.10
13
Tarot Woman Lyrics
I don't wanna go
Something tells me no, no, no, no
But traces in the sand
The lines that set my hand
Say go, go, go

Beware of a place
A smile of a bright shining face

I'll never return, how do you know?
Tarot woman
I don't know
I don't know

She can take you there
The entrance to the fair
Mine, mine, mine

Ride the carousel
And cast a magic spell
You can fly, fly

Beware of a place
A smile of a brigh shining face

I'll never return, how do you know?
Tarot woman, well I don't know
I don't know
I don't know
I don't know

Something in the air
Tells me to beware, no, no, no
Her love is like a knife
She'll carve away your life
So go, go, go

Beware of a place
A smile of a bright shining face

I'll never return, how do you know?
Tarot woman, I don't know
I don't know
I don't know
Hey, I don't know
06:10 212 9,34 ą0.10
14
Snake Charmer Lyrics
Old hollow eyes
Got no ties
Walking by the light of the moon
A pair of shiny boots
With strings and flutes
Rising like a crazy balloom
Close your door
He's on the loose
Here he comes
No hope for you
Ooh Shake Charmer

Hey mystery man
What's your plan
I've got to tell the world
To beware you don't care
He'll hipnotise you
And tell you lies
He's hiding at the top of the stairs
Close your door
I see him coming out
There's no hope for you
Ooh Snake Charmer
Shake Charmer

Hey fancy face
Got no place
Living from a hole in the ground
Old sparkle eyes
He never cries
One step ahead of the hounds
Close your door
He's on his way
He's coming out of the shadows now
There's no hope for you
Ooh Snake Charmer
Shake Charmer

Old hollow eyes
Got no ties
Play your strings and flutes
Mystery man what's your plan
Snake Charmer
He'll harm yer
04:31 213 6,86 ą0.10