To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Supreme Clientele (Retail-Expl, Ghostface Killah
Supreme Clientele (Retail-Expl
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2000

 
Duration: 63:55  
Size, Mb: 88,02  
Bitrate:

192

 
Price for album: 1.68 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Intro Lyrics 00:47 192 1,08 0.10
2
Nutmeg Lyrics
[Ghostface]
Yeah.. whassup y'all, whassup?
This is Ghostface, straight from Staten Island
You know.. I don't really mean no harm..
but it just happens you know
when I step approach a motherfuckin wack nigga..
that tryin to spit his darts and can't spit 'em
Check it out though.. aiyyo..

Scientific, my hand kissed it
Robotic let's think optimistic
You probably missed it, watch me dolly dick it
Scotty watty cop it to me, big microphone hippie
Hit Poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie
Chop the O, sprinkle a lil' snow inside a Optimo
Swing the John McEnroe, rap rock'n'roll
Tidy Bowl, gung-ho pro, Starsky with the gumsole
Hit the rump slow, parole kids, live Rapunzel
but Ton' stizzy really high, the vivid laser eye guide
Jump in the Harley ride, Clarks I freak a lemon pie
I'm bout it, bout it - Lord forgive me, Ms. Sally shouted
Tracey got shot in the face, my house was overcrowded
You fake cats done heard it first
On how I shitted on your turf
at times, Cuban Link verse yo
Check out the rap kingpin, summertime fine jewelry drippin
Face in the box, I seen your ear twitchin
As soon as I drove off, Cap' came to me with three sawed-offs
Give one to Rae', let's season they broth
Lightning rod fever heaters, knock-kneeder Sheeba for hiva
Diva got rocked from the receiver bleeder
Portfolio, lookin fancy in the pantry
My man got bigger dimes son, your shit is scampi
Base that, throw what's in your mouth, don't waste that
See Ghost lampin in the throne with King Tut hat
Straight off

Yeah.. yeah..
I just wan't y'all niggaz
to smack all y'all niggaz, and niggarettes
Universal death threats, yeah
This be the God Body, yeah no doubt
Judge Wise

Aiyyo spiced out Calvin Coolidge, loungin with 7 duelers
The Great Adventures of Slick, lickin with 6 rugers
Rock those, big boy Bulotti's out of Woodridge
Porch for the biggest beer, season giraffe ribs
Rotissiere ropes, hickory scented mint scented glaze
Perfected find truth within self, let's smoke
All hail to my hands, 50 thou' appraisal
Dirty nose with the nasal drip, click flipped on fam
Dancin with Blanch and them bitches, flickin goose pictures
Kick down the ace of spades, snatch Jack riches
Olsive compulsive lies flies with my name on it
Dick made the cover now count, how many veins on it
Scooby snack jurassic plastic gas booby trap
Ten years workin for me, you wanna tap shit?
Bung bung bung! Your bell went rung rung rung!
Staple-Land's where the ambulance don't come

Yeah, you see what I mean?
You see what I mean, you motherfuckin crybabies?
Get in line punk! You should be studyin your odds
instead of studyin me!
That's how you lost your first job punk
Now get in line, for you get your lil' thick-ass tossed up!
Shit! I studied under Bruce Lee nigga
He was on the fourth, I was on the third

[RZA]
Pass me a honey-dipped spliff, black mental cause continental drift
One whiff of Pow U gets my Divine stiff
Brick rock, late night, hear the tick tock of my clock
I used to run up and pick, a crab lock
Hit his stash, dip back, to the Lab, make him flip
Uptown, BOO-DOOP, now we back on your ass
Incognito, fatal aikido blow, pop a needle
Dick a knock-knee hoe, bust out her fetal
Nine inch long strong, Bobby pop the bitch thongs
Spit on her, then I banged on my chest like Kong King
Merciless Meng, point the killa bee sting
ring DINGS, right through your head BING
Snap the wing off of bats, my battleaxe tongue hacks tracks
Once the ball drop, I'ma snatch ten jacks
Pass the crack to a niggarette, puff a looseleaf cigarette
while your man search the internet for +Bob Digitech in Stereo+
Crazy as Shapiro
Multiply myself ten times standin next to zero
And snap my fingers like the Fonz
and bag me a golden bronze skinned girl with the honey blonde
dip hair, make a nigga flip in his chair
Had the armpit shaved off perfect with the Nair
Stomach fat as a pancake for her man's sake
Used to fuck her when she menestraute
but it made her hyperventilate

[Ghostface]
BROOKLYN!
I know, I know, I know, I know
QUEENS!
I know, I know, I know, I know
SHAOLIN!
I know, I know, I know, I know
I know, I know, I know, I know, I know
BRONX!
I know, I know, I know, I know
JERSEY!
I know, I know, I know
LONG ISLAND!
I know, I know, I know, I know
I know, I know, I know, BREAK IT DOWN!
04:25 192 6,06 0.10
3
One Lyrics
Her lips were waitin'
Her eyes looked sad
The dreams of a lifetime
A year gone bad
The dreams of a lifetime
Told me wrong
Everything is all right
And now it's gone
Don't blame me
Please be strong I know I'm not wrong

Here comes the nightime
Lookin' for a little more
Waitin' on the right time
Somebody outside the door
Don't blame me
Please be strong I know I'm not wrong
03:46 192 5,17 0.10
4
Saturday Nite Lyrics
i been alone
all the years
so many ways to count the tears
i never change
i never will
i'm so afraid the way i feel

CHORUS:
days when the rain and the sun are gone
black as night
agony's torn at my heart too long
so afraid
slip and fall and i die

i been alone
always down
no one cared to stay around
i never change
i never will
i'm so afraid the way i feel

(repeat chorus)
01:39 192 2,27 0.10
5
Ghost Deini Lyrics
"In an enemy land..."
"Ack, just by destroying Starks Enterprises,
we could cripple their national defence.
So, you Professor Finkle, the world's greatest
expert on electricity must devise the destruction
of Starks' mighty guardian, Ironman."

[Ghostface Killah]
Yo, summer time holdin the 9, split the Vega in half
Jeeps rumble and my dogs puff grass
Bank stoppin, high-derox hydrolic
Kid with the most knowledge will obtain to touch top dollars
Hold me down, hand me my cake, dusty, bake, activate
Fuck your corny debates
I'm like cake or maybe like $10,000 rabbits
The kid walked thru, switch up his accent "Now I'm from Paris"
Cash the bill, frozen element, Seagal
Signs from the most high causes me to break them all
How the fuck was y'all niggas thinkin? You think I fell off the ledge?
The legendary Ghost Deini might be dead?
Never, Impossible, pull out black burners like tonsils
to gallants, hit 'em if we go to
Bustin at y'all niggas daily
Wall-to-wall, Hawkins
Suckin your teeth cuz God chain-talkin
like Ghostface this, Ghostface that
Ghost sold crack, now his revelations spoken thru rap
Valored down like the sheik of Iran
Gasoline CREAM wrapped in hospital bands
Model vans, Michael Davis, it's me against housin
Extraordinary pro-black, sold God creations to control thousands
Catch me at the flicks, Apollo rap Fredick Douglas
You know what? Eh yo, fuck this
Eh yo, how can I move the crowd?
First of all, ain't no mistakes allowed
Here's the instructions, put it together
It's simple ain't it? Well, quite clever

*singing*
Marvin, Marvin, you were a friend of mine
You stood for somethin, ugh
Tupac, Biggie, ohh how we miss you so
We want y'all both to know
We really love you so

Eh yo, I'm Gucci down
Wally boot, Jamaican hat, long 4-pound
Ask niggas how I get down
Don't speak much, deluxe plush
Imaginations holdin all like Willie Hutch
You might've bumped into me on the Riker's bus
Weed in my teeths, jem in my beauty sleep, sleeve
Dead serious, knowledge by 2% triple geese
Come on, we juggle mic's
We come on all the amps, advance the final
Show these niggas how the way we dance
Hot night, Jamaica
Came thru in a boger green '68 Pacer
Had mad paper, high as a fuck
Truck, 2 rappers got stuck that night
I ain't sayin no names, they know who, thank you for the change
Outdoor event, New Year's Eve, Cali weed
30 seconds till we tear and decease
Quick, call all my seeds dipped in the crowd
The hoe spotted me, knew not to call my name out
He walked off softly, we exactly
formed like Christ and the disciples
Black fatigues, leathal-faced dunnie, he held the rifle
We had the whole shit shook, you favorite rapper's droppin they drinks
On the low, tuckin they links, we made 80 off the books

[Superb]
It's like '86, Magic Johnson, no disrespect
My metaphors'll keep out The Projects
Rap connects'll keep me correct
Eh yo, I wrote this on Donnie roof
After his funeral, on one knee
Thinkin his killer's followin me
So to my nigga Donnie, up there
Can you please tell God that we fucked up here?
We got beer, weed, guns, AIDS
All these obsticles, it's hard to make it nowadays
Watch the Devil in it, some say it's our fault
If that's the answer, you know smokin can cause cancer
Let me drop a bracelet, leave a chain behind
My tape stay at the beginnin cuz that's how they rewind
Y'all know how we dine, we don't eat swine, and we don't drink wine
If you don't bring me some motherfuckin cognac, I kill you
I can't feel you
Ain't in my senses, and you ain't in my dollars
I fuck with rockwilders, no leashes, no collars
Brolic scholars, that's Ghost Deini!
04:05 192 5,61 0.10
6
Apollo Kids Lyrics
Ghostface]
Uh-huh, uh-huh, motherfucker, uh-huh
Yeah, I see that, I see that
All y'all fake motherfuckers up in the joint, huh?
Stealin my light, huh? Watch me, duke, watch me

Yo, check these up top murderous
Snowy in the bezzle as the cloud merges
F.B.I. try and want word with this
Kid who punked out bust a shot uip in the becon
Catch me in the corner not speakin
Crushed out heavenly, U.G. rock the sweet daddy long fox minks
Chicken and brocolli, Wally's look stinky
With his man straight from Raleigh Durham, he recognized Kojak
I slapped him five, Masta Killa cracked his tiny form
E'rybody break bread, huddle around
Guzzle that, I'm about to throw a hand in your bag
Since the face been revealed, game got real
Radio been gassin niggaz, my imposters scream they ill
I'm the inventor, '86 rhymin at the center
Debut '93 LP told you to Enter
Punk faggot niggaz stealin my light
Crawl up in the bed with grandma,
beneath the La-Z-Boy where ya hid ya knife
Ghost is back, stretch Cadillacs, fruit cocktails
Hit the shells at Paul's Pastry Rack
Walk with me like Darthy tried to judge these
plush degrees, said the cow, wrap the fees
Gettin waxed all through the drive-thru
Take the stand, throw my hand all on the Bible
and tell lies too, I'm the ultimate
splash the Wolverine Razor Sharp ring, dolomite
student in role holdin it

[Chorus: Ghostface]
Aiyyo, this rappin's like Ziti, facin me real TV
Crash at high-speeds, strawberry, kiwi
As we approach, yo herb, the Gods bail
These Staten Island ferryboat cats bail
Fresh cellies, 50 thief up in the city
We banned for life, Apollo kids live to spit the real

[Ghostface]
A pair of bright phat yellow Air Max
Hit the racks, stack 'em up Son, $20 off no tax
Street merchant tucked in the cloud, stay splurgin
Rock a eagle head, 6-inch height was the bird
Monday night Dallas verse Jets, dudes slid in with one hand
Two culture-ciphers, one bag of wet
Heavy rain fucked my kicks up
Wasn't lookin, splashed in the puddle
Bitch laughin, first thought was beat the bitch up
Mossied off gracefully, New York's most wanted tee-ball hawk
Seen the yellow brick road, lust of pastries
Same Ghostface, holy in the mind
Last scene: Manhatten Chase
We drew the six-eight digit in the briefcase
Rawness, title is Hell-bound
Quick to reload around faces, surround look astound

[Raekwon]
We split a fair one, poker nose money
Gin rummy with glare, spot the lame, bit his ear
Yo, you taste a tea-spoon, 300 goons, stash baloons
Locked in lab rooms, hit with glock, stashed in Grant's Tomb
Clocked him like a patient, his stock's full, hustle invasion
Knowin now, we cocked a block off, the chain tri-color
Freezin in valor, ice-sicle galore
Gas station light gleamin on the wall
Cop WiseGuy jams, James Bond vans
Niggaz flipped Timbs, rock boats under water, watch clams
pose at the stand-off, mad timid
hopin that the gun fall, guess him like lottery balls, yo

[Chorus]
03:53 192 5,35 0.10
7
The Grain Lyrics
[Man]
Do you wanna see it?
Do you wanna see it?
I'm gonna do it for ya
I'm gonna do it for ya
I'm gonna do it for ya
I'm gonna do it for ya

New Ghostface!

[Ghostface Killah]
Yo deep in the trenches
Wig, young black green beret
Chrome laser guns blazing at spades
Wallabies, cherry noose, kool-aid
10 niggas call it Tai-Chi
Black blades, one hundred dollar seats
Hold up, we at the opera
Queen Elizabeth rub on my leg
Had ketchup on her dress from a whopper
Chunky ass necklace
Must be her birthstone
John Paul cop the biggest stones outta Rome
Told ya eyes up on her prince
Fucking with Diana
Two rows across, Dirty giving hickeys to Vianna White
Fingering Pamela Lee
We on the balcony
Dare one of ya'll to Malcolm X me
Somebody might catch a Kennedy
Yo let me adjust my lens
Through these binoculars
I paid 5 g's sliding off like Kid Vitamin
Viking
Patriot of Broad Street
Bet you think I'm laying like a hyphen

[RZA]
Tony Starks make the narc's dogs bark
With the Benz parked
Up against the boulevard
Starks had the bone sparked
One cop tapped the window glass
Like a cymbal crash,
"What the fuck son! You trying to break glass?"
He flashed his badge,
"License and registrations"
At that moment
His fat partner started chasin'
Chicken heads they was racing wit' they hearts pacin'
For snatching gold
Trying' to dip into the god's basement
Our location
Lead steel shed spread
Cracked shorty head
Left sweetie there for dead
Ghetto poodles
Fingers sticky from cheese doodles
Starving' for a 50 cent bag of Oodles and Noodles
Neighborhood sick wit' it
Clinton 'bout to cut WIC
Maybe one ya'll rich rap niggas need to politic
Reach for the sky
They throw bleach in your eye
Don't teach you why
You be keeping 'em high
Dipped like an Oreo cookie
In cold milk, bold silk
Gold-filled cap, Wu wear hat,
Low tilt
True Islamic
We speak verbal rhyme phonics
Why ya'll trying to change this hip hop to technotronics?

[RZA]
Don't go against the grain (the grain)
Don't go against the grain (the grain)
Don't go against the grain (the grain)

[Ghostface]
Girl!

[RZA]
Because of you I'm hurting
Within my within my heart
I know it's not right to be flirting
But a relationship has to start
You're the one that I'm clocking
It's time for you to start jocking
Don't want you to see me cry
This is why this is why this is why

[RZA]
I met this girl named Rhonda from way down yonder

[Ghostface]
Hey yo god don't fuck with her!

[RZA]
I met this girl named Liz she was all in the biz

[Ghostface]
Hey yo lord don't fuck with her!

[RZA]
I rocked a hoe named Tina from the heart of Medina

[Ghostface]
Hey yo kid don't fuck with her!

[RZA]
Yea that girl Kit Kat she got the good poodle cat

[Ghostface]
Hey yo nigga you better fuck with her!
02:35 192 3,54 0.10
8
Buck 50 Lyrics
[Method]
Who I'm is? The phenom, them niggaz can't live
Who I'm is? We ain't got shit, somethin got to give
Y'all done flipped y'all wig, blacked out the crib
Die and live for my nigs and my bad-ass kids, freeze
*sniff* Lookin at your ice like GEEZ!
I'm plottin on the mousetrap, about to snatch the cheese
I heard y'all kids is bout that, psychotherapy
You buggin where the couch at? Wu, til they bury me
Never tell a lie, like George with the cherry tree
Now it's cherry pie - if it's not broke, let it be
Ain't nuttin nice in - New York
Stick you for your cake and your icing
That tough talk? Don't mean nuttin when you're up North
So keep them hands where I can see em like you want freedom
You know that saying - if you can't join 'em, beat 'em
and push your way in
We ain't acrobats but we flip on occasion
Pick the pace up, pants saggin pull your waist up
Niggaz rentin slums usually Jacob, FOOL!
You're like, "Dude! I don't like your fuckin attitude
Frontin on my Clan from the Stat' when we ain't mad at you"

[Ghostface]
Yo, yo
Starks flippin cheesyface measly paced ofays
Ghostface, jump out the window for a little taste
The joopy look, my main bitches call me lazy
Educated birds say, "Ghost you so crazy!"

.. "There's no love to be found"

[Cappadonna]
Cappa' slide through with the Ghost
Post up like paint on walls
Drip jewels, big heat
ruffle inside the bubblegoose
It's the Odd Couple
Hollow points follow you home, Staten Island
playin with the big toys that make noise
Echo in the hall, a scared voice
Niggaz start to act choice, but Duncan Hines
didn't know Betty Crocker had them two nines
Made the club moist, shattered the windows
Dustheads runnin (yo)
The rap kingpin bust the Black Jesus is comin

[Redman]
Yo
The words you talk, that'll be the words you walk
Body you in the bed where the nurses are
Put your vein out, watch me insert the dart
til it plagues from Bricks to the Persian Gulf
Light circuits off, thirty-third of my brain is off
That explains why my language off
My gun aim and cough, y'all ain't trained to brawl
Y'all more like in trainin bras
Wet behind the ear, you're not prepared
for the project flow, with extra stairs
I pass out a vest to wear (bullets, FLYIN)
Yo, the hard wire, startin barn fires
Pullin mad, so you know it's me
and your weed got more seeds than ODB
Can't smoke witcha, watch Ghost tie rope to ya
Def and Wu will open ya

[Method]
.. eat a dick like (HUH)
Baby shake your shit, girl you're thick like (HUH)
Gettin rich like ..

.. "There's no love to be found"

[Ghostface]
Word.. it's me y'all..
We in two-six's flirtin with bitches
Dime plus takin pictures, how you doin baby? My name Ghost
Don't get caught up in my chains, or the way that I speak
Seek intelligence, slickest nigga goin since "Grease"
Check out the grays on the side of my waves
I grew those on Riker's Island
Stretched out, balled up in the caves
Pull a boot out on Jimmy Jam, text takes jam
Silky texture, Jordan jumped up like Clyde Drexler
All up in the parrot, nose numb, real as they come
Biggie's Versace's, snow white rabbit
Hands is like photographic magic, funeral love
Movin when we hug, don't make it a habit
Hit the gym for two weeks, come back all chiseled
Elbows unique now, meet the new me
Ghettofabulous, Ton' Atlas
Zulu Nation in the 80's in front of Macy's
I start my own chapters
Tyco nightglow velvet pose, special effects
High-tech armors merc you at the shows
Supercalifragalisticexpialidocious
Dociousaliexpifragalisticcalisuper
Cancun, catch me in the room, eatin grouper..

[Method]
Shoe fly shoo, Wally Don Clark crew
Fuck y'all wanna do? Crack a brew, smoke an L or two
And flip like (HUH)
Killin for the whole click is sick like (HUH)
You and your stank bitch eat a dick like (HUH)
Baby shake your shit, girl you're thick like (HUH)
Gettin rich like (HUH) Yeah..

.. "There's no love to be found"
04:01 192 5,54 0.10
9
Mighty Healthy Lyrics
INTRO:
-My God, so they are killers.
I've heard lots of people say once a man's a killer, they just keep
on killing and killing; they sort of develop a taste for blood.
-Yeah, that's right. They kill one man, or kill ten,
it's all the same (yes). After all, (indecipherable)

VERSE 1:
Both hands clusty, chillin' wit my man Rusty low down
Blew off the burner kinda dusty
The world can't touch Ghost, purple tape Rae co-host
Monty Hall expo, intellect you red pro
Son triflin fuck, wildflower on the cyclin
Pick up the brew thought I was Michael an'
Mics are writin' pool, now, I'm into Iron Duals
Turn-ons the Earth's whoopee, she out of law school
In hale break beats of hell A-Alikes propel parallel
Duracell night, you flash a burnt cell
Snap out of CandyLand, kids the old rumor is
blacks become immune to shit, we never did like
eati' dead birds chose the pharmacy over herbs
Men marryin men, ill they got the herbs pulsar
Scissor hand wig vanished in the winter
Livin' off land you god damn right I fuck fans king me
Check checkmate props like the micro chip founder
Neck to neck stocks with Bill Gates now

CHORUS:
When we hug these mics we get busy
Come and have a good time with G-O-D
Make you snap your fingers or wiggle
Scream, shout, laugh and just giggle
Shake that body, party that body
Don't fuck with Ghost you'll feel sorry
That's word, I'm not the herb
Understand what I'm sayin' (echo)

VERSE 2:
Hit mics like Ted Koppel, rifle expert
Let off the Eiffel, burn a flag in the grass it's spiteful
Ringleader set it off, rap Derek Jeter
Culprit, prince of the game wish you could see us
We lay low glitter wax full bangles
Priceless rolls, lay around the God get tangled
Woolly hair, eyes firey red, feet made of brass
Twelve men, following me, it be the God staff
Move, every script's like Miramax
Smash the big boy totalled it, will shot fear effects
Son beamin' wifee on the beach, sippin' Zima
Wu 'binos, to latinos, we bust Selena
Over night, God schedules, fed ex
Pretty soloette velvet nice DNA scroll genetics
Too hot, to handle one thought scramblin the mandolin
Hundred game Wilt Chamberlain, smack em, say when
He rollin up, face wrinkled up, hands is on his nuts
Yo kid stop frontin' on the ground before you get touched
It's Canada Dry sess, obsessed with Allah's sun
We want rye, we want it so bad we might cry

-What we do, depends on breath control, so it's the first thing you must
learn. Fortunately it's easy. You'll soon learn.
- My God so they are killers
- Killing and killing, they sort of develop a taste for blood
03:22 192 4,61 0.10
10
Woodrow The Basehead (Skit) Lyrics 03:03 192 4,21 0.10
11
Stay True Lyrics
So cool, calm and collected
You had a style, a rakish style
Well my poor heart never connected
You'd stay so long on my mind.

Well, isn't it midnight on the other side of the world
Do you remember it
The face of a pretty girl
The face of a pretty girl

Looking back so long ago
You had a knack, a knack of making women know
Ooh there wasn't the time
And I knew you'd nver be mine

Well, isn't it midnight on the other side of the world
Do you remember
The face of a pretty girl
The face of a pretty girl
The face of a pretty girl

Isn't it midnight on the other side of the world
Do you remember
The face of a pretty girl
The face of a pretty girl
The face of a pretty girl
01:39 192 2,27 0.10
12
We Made It Lyrics
"Tony Starks fights again for survival,
and by just a thin thread of electric current
wins another victory."

[Superb (Ghostface)]
Ugh, c'mon, yeah, c'mon y'all
(Bounce wit us) Hip-hop
(What? Celebrities, what?)
(Street corner) For all my niggas
Crack spot niggas
*Chip Banks starts to sing "we made it"*
Chicken ass mothafuckas, envious bitches
Yo, you know what y'all...

Make me wan' pop sumthin', no champagne
Two-five on me, weed and crack stalk me
Bitch motherfucker tried to get a rep' off me
Leave him there, never know, get him off me
I remember days when we just fucked bitches
Bought a lot of clothes and just played the ave.
Now we rap niggas with a lot of wardrobes
and if we want a nigga dead we pay the cash
I ain't tryin to waste my career on y'all
Even scuffle with y'all, waste gear on y'all
But if I gotta go out, you know I'ma show out
You gon' fuck around and get your whole back blown out
I remember on the Island, can't tone out
The mess hall crawler, about to zone out
Dumb motherfuckers with our microphone out
We just dumb motherfuckers with our microphone out

[Chip Banks]
See.. see.. see me
I roll with Ghost and cats that carry they toast and
make the post and from pagin, sin astasian
When it's time to bust off them things, it ain't a game man
We rocked out own diamond rings, see them 'Bling, Bling'
Got big boy toys, Porsche, Sixes
Dime bitches, told y'all before we import those
Jury stay froze, court cases get closed
Niggas hate Nino cuz how fast I roast them
Like George Jefferson and em, steppin on em
The headline read, "Starks had the weapon on em"
The best, what y'all expect? He a vet
Plus the best, now tell me how we gon' foul
when we dealin with 'Supreme Clientele'

[Chorus: Superb - American Cream Team x2]
From Riker's Island to the Camay Island
We thugs like, life is the same challenge
Do the knowledge, recognize your talent
And if you live the streets, you better stay silent

[Ghostface Killah]
Yo, spotted at a mirage, Ghostface walked by groupies
Minkal monk stars, I come in cat, invades Mars
Hallyed at a sanctuary, first dent placed upon entry
Fainted when the book mentioned me
Keep ballin, new systems, high sciences
Drop that, Ghost listenin, the track sizzlin
Angelica, Judey Plum for bitches, Goines king of the century
Best sellers, but niggas stay together
Posted up trucks, leanin on the Benz
Cinemax smile shot in thrity-five lens
You program, broke bottles of Dom
Seven inch bangles, back breakers
I'm a dope feed, look at my art, Popeye strength
Rap with a British accent, Gucci clothes
Dennis Coles in the latest fashions
Blow backs in, flip raps like fourty-eight bundles
Dinner plates, deadly front gates, celeb Brian Gumble

[Hell Razah]
Interlapse this in like Deniro, words in your center earhole
Blocks of ice like Sub-Zero, we been right since day zero
Shatter your soul like glass windows
Turn verses to nymphos, pop these hollows at fake cats in a Tahoe
Wild out, throw your liquor bottles at hood rats to the richest models
We conversate like Christ and the twelve apostles
Livin life without you, can't count you as great men
Murderers in the state pen', bein caged in
The wage is a sin, before they read up they pop our tape in
You ain't gotta tuck you chain in cuz here we want the head of Satan
Durags and our pants hangin

*Chip Banks starts to sing "we made it" again*

[Ghostface]
Uh-huh, uh-huh
That's right y'all
Street corners
Jail niggas
Riker's Island
Ge-Grey Haven
Big Un
That's right y'all
Word up
All y'all, all y'all crumbs
We made it, nigga
Step the fuck off
True indeed, true indeed
Yeah, Ready Red
That's right, my nigga Born
That's right yo
Lil' Free in the feds
That's right, you'll be home nigga
Yeah, we made it
Yeah, C Allah, word up
That's fam
Yeah, check it out
Staten Island
True indeed
Five boroughs
Check it, uh-huh
04:37 192 6,35 0.10
13
Stroke Of Death Lyrics
[Solomon's Child (formerly known as Killa Bamz)]
Yeah, Soloman marked for life, a million to life
Thug for life, forever eyein the kid
'89 stick-up kid, King of New York
Regulation party, daddy hard body
Rowdy Brighton God-body
Smooth like a leather bop, '83 hip-hop
Top of the world, get it rizzight
Big to your wizzife, murder cats for the right prizzice
Four-hundred and fifty-six on the dizzice
This is real lizzife, ain't nothin sweet God
Sit down and think it through God
Cuz comin all outta ya face'll get ya clap God

[Girl]
You are now listening to the sounds of Supreme Clientele

[Ghostface Killah]
Step in to the party, it's me
God Almighty, Ghost still holdin that shotty
Dustin Alize', three-quarter Timbs
Terry-cloth robes, crisp hundreds in the envelope
Duke it on the globe, thank God for my Wallabee shoes
They done saved me, up three-nothin and Salt Lake City
Burgundy minks, whips with sinks in em
Brocolli blown, illa disease breath, elephant skin
Meet the black Boy George, dusted on my honeymoon
Bitch like my wife, she popped my Ghostface balloon
Bitches think that I'm Dominican, slap-hash Indian
Milk on my mustache, drop to my chiny-chin
Dive into dangerous parts, buildin with thirsty mammals
White man scream, "Swim Starks sharks!"

[RZA]
Smack the girl, bailbonds man stripped of eighteen bronz man
Tall like Carl Malone "Mailman", framed on Larry Johnson
Tony Montana blow, creamy white Havana Joe's
Old Suzanna hoe, pussy sweet, banana flow
David Banner, gamma ray shots, beast will marinate
Bones splitted fatal Wu swords, sour amputate
Duck Savanna wait, we splashed the glass, ice rocks
Our cash high right stock, our logo's on your rice box
Plus your dice box, on the side upon your white socks
Bobby got the mic cocked, BUCK BUCK, nice shot
01:56 192 2,66 0.10
14
Irons Theme-Intermission Lyrics 01:30 192 2,07 0.10
15
Malcolm Lyrics
[Ghostface]
Ayo
I'm like Malcolm out the window with the joint
Hoodied up blood in my eye , a lead to fly
Like fuck it (2 gunshots) , look how these niggas duck shit
One kid hollerin what lookin up , he the big wig
Fake ass cat , low life , sodomize mind
Beatin niggas , big bricks of bread sellin mad dimes
His feet hurt , networkin he get no work
Yo smack him where his hand hurt , fuck what he worth
Yo he sucked his thumb smooth for the kid laced with the big guns
Stain to my Baltimore niggas that he on the run
Plus he ill in the drums , heartburn for life , calcium man
Watch him grab the Tums , he's a front
Pigeon totalist sister with the fat ass
Show hash behind up the block plus he smashed her
Big Bub did him somethin deadly , act premedidtated
Buck 60 strike was the medley
Nice like Van Halen , seen him at the tunnel with his skin peelin
Did two days thought he was jailin
You get close , look at his hands
That's the same kid that cut his wrists , talkin bout the cuffs did it
He ran away , frontin majorly , eyes like Sammy Davis jr.
Rounded off with a fade g , he sport the Bob Hope classics
Ran down Asics , Kmart , the short sleeve shit be the basics
He eat hams shitted on himself twice , big hatted Jews
Rushed the nigga out in Crown Heights

CHORUS:
Yo let me tell you how the game go
We gettin rid of all the prostitutes
Tony wants the streets back fo sho
Too many hustlers , too many thieves
We're fuckin up who's willin to fight and teach the c's
Too much TV , guns and robberies
Lust and greed and hate the 4 devils jealousy

[Ghostface]
Yo I champunch Mase in his face over some bullshit
The other night they kidnapped his brother pokin it with knives
It's rainin , 85 degrees kinda muggy
One of the nights they thrown in his face it's real ugly
Yo we up in Jonesy's posin , all these niggas know me
From fuckin wit , under theses niggas heavy parolees
Yo we played the speaker
And from a distance we could see these chains
The P slayed , flat on his chest , was two plains
Ashy hands yo , no need for rings at all
He just cracked the V8 backed up , leaned against the wall
Lookin flower , he just came home , he on like a fuck
Did a dime for holdin up the gods up in the armored truck
Ten years later son 280 on the weight tip
He throwin up six plates plus he studied Matrix
He's a wally horse shout it out sweatin through his valor
Cock-eyed nigga back up his neck he had shores
Sammy eagerly rode up on him , taxi off the turkey with the joint
On him
Flower look his man stood up before him
The bitches hit the table , Jah king stripped off his cables
Shots went off , Sam'll get a chance to make his debut
Flower grabbed Tiff his man with the sideburns , hat fell off
We nerd his wigworms , he hid behind Rich
See Allah hit the light switch , young girls were trampled
In the measured pool , pistol with Mase , and broke the handle
Desperate crawlin to the door on all fours
Shim kicked the jukebox the theme song rode in was "It's Yours"
Oh my goodness , Ba grabbed the Mo bottle thrashin
He layin like a gay models shoutin out Sebastian
He smiled with his teeth missin begging for mercy
No more god , the 68 thousand down a pair of three
Out came the cannon , whistled out zaggin
Cham snatched his flag four big rocks enter the dragon
It's over , another story told
Lyin with the snakes , tongue kissin cobras

CHORUS
04:15 192 5,84 0.10
16
Who Would You Fuck Lyrics 02:44 192 3,76 0.10
17
Childs Play Lyrics 03:32 192 4,87 0.10
18
Cher Chez La Ghost Lyrics 03:11 192 4,37 0.10
19
Wu Banga 101 Lyrics
[GZA]
Yo, too advanced, Digi' stance, made the CD enhanced
I move with the speed and strength of ants
Identical in form with the Beez they swarm
Hold up the cold current appear warm
My first verbal brawl, started on some yes yes y'all
to the beat y'all, break your windshield, your jeep stall
Mr. Traffic, dumbin shit, from ecclesiastic
Cashier, holdin out, fine, cut off the plastic
See the logo? A monument in hip-hop
Carved out, in the giant landscape, of broken rocks
Whether heard in herb spots, jukebox or malt shops
Uncut live, drop eighty-five, in one shot
Spotlight hits the metal mic, majority stare
Heard the Wu snare, while my iris cut down the glare
Walk a road the great length you find too long to measure
My Clan a make me rhyme like D. Banner under pressure
No surprise, double disc touched five
Those elements, kept environments colonized
with the high flyin death-defyin flow like the Rebel
Right there, but you're one light year, from my level

[Ghostface]
Uh-huh.. yeah.. yo.. check it.. yo..
Bottles goin off in the church, we broke the wine
slapped the pastor, didn't know Pop had asthma
He pulled out his blue bible, change fell out his coat
Three condoms, two dice, one bag of dope
Oooh! Rev. ain't right, his church ain't right
Deacon is a pimp, tell by his eyes
Mrs. Parks said, "Brother Starks, meet you at the numbers spot
Heard you got red tops out, and I want a lot"
Shirley fainted dead on the spot
Two ushers slipped eighty dollars right out the pot
Oh shit!

[Raekwon the Chef]
Egyptian, brown skin brown suede Timbs
Masqueradin X-rated throw blades, all occasions
Round nozzle touchdown, Haagen-Daas gobbles White House
Gucci flag on the roof, call us rock groups
Mere intelligent, buy Nieman Marc' it out
No doubt, all we saw he bought, Lori mom's all blow
was simple, blamp instrumentals run camps the stamps get you
The way we lamp, fans come and get you
Play, fullback strapped like a fuck, war at
the black, Carlo Gambino's stash house in Hackensack
Pack capsules, Green Bay 'em lay 'em down like wax do
It's all actual we build, like Crash Crew
Coconut, incense, one sentence, aiyyo
Control the holy flinch hit this, new whips
Roman numerals, sun splash them niggaz like, Tango and Cash
Alcatraz cats roll out fast..

[Cappadonna]
Wu thousand nuthin but hardcore
We tryin to get land riches and more
Ghost put me on to it
We just do it, floss or whatever
Take care of the business, there's too many roughnecks
Give two of these to Flex, tell him it's real rap like Ghost
Had to beat niggaz with toast
Clubs V.I. clientele we lay it down flat
Poot out on y'all kid, now where your mans at?
Fakin the real like, "Damn I can't stand Cappa'"
Then my wardrobe flooded the next chapter
Y'all heard about us like we heard about you
Bless the mic with reality, hit you with the virtue
Calm down not tryin to hurt you, burst through
That shit, fatter than all y'all niggaz outfits
We the glitch like Y2K
Catch the ball when it drop, guns pop, y'all have a nice day

"Doctor Kanabuta, Iron Man, he is invincible.
His remarkable armor is supreme!"

[Masta Killa]
Yo
Sometimes I'm liable to spaz and break fool
Grab my gun, select one, snatch son
Put the barrel by his face, blast one by his eardrum
Piss run, you drop thinkin you shot
Screamin like a bitch, kicks to your face
Shots to the body that shake like the bass
I'm Ghostfaced up, military style down
Nuff ammunitions of rounds across the chest

[Ghostface]
Skip to the intro, rap through po'
Smashed a fresh ball of wax ceasar
Flashy penthouse that overlooks the vista
Wally Moc' have tie, swimmin trunks
Three chunks of ice sit in Johnny Walker for advice
Catch the moment, fundraiser at will, work with the homeless
Polish diamond edge, Flintstone shit, sealed in a comb pick
carefully, swing the B seven series Christmas lights
too bright Ghost is comin y'all fix the mirrors
Relax like pudding, confidence strangle my man couldn't
Exile he no longer in the hood
Bless the kid that max the most
Me I turn a wedding into hoax
Roses tied to bombs on posts
On commercial breaks, piss in the apple juice
Rasta nigga rock the big do's
Jiffy Pop it's only chant Wu
04:22 192 6,02 0.10
20
Clyde Smith (Skit) Lyrics 02:39 192 3,66 0.10
21
Irons Theme-Conclusion Lyrics 01:58 192 2,71 0.10