To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Artists:357684
Albums:207657
Tracks:2451028
Storage:124095 GB
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Scrubs: Season 1, Various Artists
Scrubs: Season 1
Release type: Soundtrack
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2001

 
Duration: 138:21  
Size, Mb: 141,25  
Bitrate:

160

 
Price for album: 3.20 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Superman Lyrics
Out the door just in time
Head down the 405
Gotta meet the new boss by eight am

The phone rings in the car
The wife is working hard
She's running late tonight again

Well, I know what I've been told
You've got to work to feed the soul
But I can't do this all on my own
No, I know
I'm no Superman
I'm no Superman

And you've got your love online
And you think you're doing fine
But you're just pluged into the wall

And that deck of Tarot cards
Won't get you very far
There ain't no hand to break your fall

Well, I know what I've been told
You've got to know just when to fold
But I can't do this all on my own
No, I know
I'm no Superman
I'm no Superman
(that's right)

You've crossed the finish line
Won the race but lost your mind
Was it worth it, after all

I need you here with me
Cause love is all we need
Just take a hold of the hand that breaks the fall

Well I know what I've been told
You've to break free to break the mold
But I can't do this all on my own
No, I can't do this all on my own
I know, that I'm no
Superman
I'm no Superman
I'm no Superman

Someday we'll be together
I'm no Superman
Someday
Someday we'll be together
Someday
I'm no Superman
03:38 128 3,34 0.10
2
I Want You To Want Me Lyrics
I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'm beggin' you to beg me.

I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'll shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
I'll get home early from work if you say that you love me.

Didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?
Feelin' all alone without a friend, you know you feel like dyin'.
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?

I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'm beggin' you to beg me.
I'll shine up the old brown shoes, put on a brand-new shirt.
I'll get home early from work if you say that you love me.

Didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?
Feelin' all alone without a friend, you know you feel like dyin'.
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?
Feelin' all alone without a friend, you know you feel like dyin'.
Oh, didn't I, didn't I, didn't I see you cryin'?

I want you to want me.
I need you to need me.
I'd love you to love me.
I'm beggin' you to beg me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.
I want you to want me.
03:08 128 2,88 0.10
3
Over Me Lyrics
Hawkman:
Boy take man F clune
Ya fool boy think say more
A comearound yo!
Let's take the downtown
Me have me gone in a me yard
A me guard so if a boy want
Me seen of a the scene
And come back without a clue
Take me feel afraid
Me pop off and ease off
To me want the marathon crew

Ambersunshower:
When love is lost
All I hear are gunshots over me
When love is drawn
It soaks and floats all over me
All over me
Over me
Over me

Hawkman:
When you think a one or two
Do and ya
They ready to kill them couldn't cross the border
Shot a lick them right middle left to center
Like sunshine they shot them over and over
The make sure them dead their body in a corner
Blood run down like some stagnant water

Ambersunshower:
When lonely
It gives and gives all over me
When love is strong
It goes on and on
All over me
Over me
Over me

Hawkman:
Will ever since then they get me blood warm
I never come so I'd wish I wasn't born
Another punk guys ring the alarm
Now what's left is CPR but he already gone

Ambersunshower:
When love is lost
All I hear are gunshots over me
When love is drawn
It soaks and floats all over me
Over me
Over me

When lonely
It gives and gives all over me
When love's strong
It goes on and on
All over me
Over me
Over me
02:58 192 4,06 0.10
4
Please Forgive Me Lyrics
Please forgive me if I act a little strange,
For I know not what I do
Feels like lightning running through my veins
Every time I look at you
Every time I look at you

Help me out here, all my words are falling short
And there's so much I want to say
Want to tell you just how good it feels
When you look at me that way
When you look at me that way

Throw a stone and watch the ripples flow
Moving out across the bay
Like a stone I fall into your eyes
Deep into some mystery
Deep into that mystery

I got half a mind to scream out loud
I got half a mind to die
So I won't ever have to lose you, girl
Won't ever have to say goodbye
I won't ever have to lie
Won't ever have to say goodbye

Please forgive me
If I act a little strange
For I know not what I do
Feels like lightning running through my veins
Every time I look at you

Every time I look at you
05:34 128 5,11 0.10
5
Good Time Lyrics
roller coasters, holy roller
i got shot down in southern california

all along you never loved me, yeah
till the day that you shoved me off
and now that it's over
i hope that you've found what you're after, yeah

are you having a good time
with your friends and your french wine?
so now i'm gonna warn ya that there's only so much i can owe
are you having a good time? yea yea yea

like a movie-star, yes
driving in your fancy car
and there ain't nothing i can do about it
spending money never mattered, nah
as long as daddy paid the damage, yea
and now that you're living on the hill, i hope that your social life doesn't get you killed

(now) are you having a good time
with your friends and your french wine?
so now i'm gonna warn ya that there's only so much i can owe
are you having a good time? yea yea yea

roller coasters, holy roller
i got shot down in southern california

all along you never loved me, yeah
till the day that you shoved me off
and now that it's over
i hope that you've found what you're after, now

are you having a good time
with your friends and your french wine?
so now i'm gonna warn ya that there's only so much i can owe, yea
are you having a good time? yea yea yea

it ain't easy being on top now, no
03:30 128 3,20 0.10
6
A Little Respect Lyrics
I try to discover
A little something to make me sweeter
Oh baby refrain from breaking my heart
I'm so in love with you
I'll be forever blue
That you give me no reason
Why you're making me work so hard
That you give me no
That you give me no
That you give me no
That you give me no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me

And if I should falter
Would you open your arms out to me
We can make love not war
And live at peace with our hearts
I'm so in love with you
I'll be forever blue
What religion or reason
Could drive a man to forsake his lover
Don't you tell me no
Don't you tell me no
Don't you tell me no
Don't you tell me no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me

I'm so in love with you
I'll be forever blue
That you give me no reason
Why you're making me work so hard
That you give me no
That you give me no
That you give me no
That you give me no
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me
Soul, I hear you calling
Oh baby please give a little respect to me
03:26 128 3,15 0.10
7
Dracula From Houston Lyrics
Got no future, great big past.
Little bitty guy on the rim of my glass.
Gotta meet the plane so I can get my monkey,
Teach him to be cool, but a little bit funky.
Got no credit and I got no fear
And I got about a buck so I can buy a beer.
Gotta see a doctor 'bout the words I've said
And I gotta get a bike and I gotta paint it red.

Oh no, we gotta go.
We're not gonna live forever.
Why, why we gotta die?
You know that we'll be together.
Hey, hey, we gotta say.
I could never be a savior.
You don't have to be there
'Cause I'm never, never, never coming home.

Three feet deep in a slow-motion wreck.
I was walking the walk and I was talking to the best.
I was wrinkled and shriveled and stepping out of line,
Playing the end against the middle and losing every time.
I was veinous and heinous and crippled and sad,
Thought I was invincible, the baddest of the bad.
Then I woke up one morning and I stepped out of bed,
Had to get a bike, had to paint it red.

Oh no, we gotta go.
We're not gonna live forever.
Why, why we gotta die?
You know that we'll be together.
Hey, hey, we gotta say.
I could never be a savior.
I know that you'll miss me,
But I'm never, never, never coming home.

Crazy, I'm crazed. I want to tell you that I'm crazy.
Janis Ian, Curtis Mayfield, Lesley Gore, Vidal Sassoon.
How you think-a, how you think-a, how you think they'll take it?
Tell me, how you think they'll take it when they hear it on the moon?
Rebel Joe, wigging Jane, where will he go and where's her brain?
Este noche, enchilada, pinche cabron, mi por nada.

Oh no, we gotta go.
We're not gonna live forever.
Why, why we gotta die?
You know that we'll be together.
Hey, hey, we gotta say.
I could never be a savior.
You don't have to be there
'Cause I'm never, never, never coming home.

Staring in disbelief out at the gloom,
I was forced with remorse to learn the bassoon.
I got real good in about six years,
Starting playing out for a couple of beers.
Then one day I was playing at the gig
And in walked the monkey with a couple of funky friends.
He came right over and said, "This is what you'll do.
You're gonna get a bike. You're gonna paint it blue."

Oh no, we gotta go.
We're not gonna live forever.
Why, why we gotta die?
You know that we'll be together.
Hey, hey, we gotta say.
I could never be a savior.
I know that you'll miss me,
But I'm never, never, never coming home.
03:44 128 3,41 0.10
8
Hallelujah Lyrics
I've heard there was a secret chord
That David played, and it pleased the Lord
But you don't really care for music, do you
It goes like this: the fourth, the fifth
The minor fall, the major lift
The baffled king composing Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Your faith was strong but you needed proof
You saw her bathing on the roof
Her beauty and the moonlight overthrew you
She tied you to a kitchen chair
She broke your throne, she cut your hair
And from your lips she drew the Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Maybe I've been here before
I know this room, I've walked this floor
I used to live alone before I knew you
I've seen your flag on the marble arch
Love is not a victory march
It's a cold and it's a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

There was a time you let me know
What's really going on below
But now you never show it to me, do you
I remember when I moved in, you
and the holy dark was moving too
And every breath we drew was Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Maybe there's a God above
And all I ever learned from love
Was how to shoot at someone who outdrew you
It's not a cry you can hear at night
It's not somebody who's seen the light
It's a cold and it's a broken Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah

Hallelujah, Hallelujah
Hallelujah, Hallelujah
04:06 192 5,65 0.10
9
Good Life Lyrics
Softly now,you owe it to the world
And everyone knows that your my favorite girl
But there are somethings in life that are not meant to be
Im not meant for you, and your not meant for me
Here's to our problems and here's to our fights
Here's to our achings and here's to your having...
A good life, from me

Soflty now, you owe it to yourself
And dont think that you will be left on the shelf
Cause there's someone for you and there's someone for me
Like me, you'll meet them eventually
Here's to your lover and here's to my wife
Here's to your children and here's to your having...
A good life, from me

Baby Baby Baby Baby Baby Baby Baby Baby

Loudly now, you've lost all your pain
Your married with children and happy again
Now im regretting the moves that I made
Fatal mistakes are so easily made
Enough of my problems they cause fights
Forget that I ran you and promise that you'll have...
Such a beautifully happy and painlessly romantic
Good life, from me
Good life
03:22 128 3,10 0.10
10
Electric Relaxation Lyrics
Relax yourself girl, please set-tle down (4X)

Verse One: Q-Tip, Phife Dawg

Honey, check it out, you got me mesmerized
With your black hair and fat-ass thighs
Street poetry is my everyday
But yo, I gotta stop when you trot my way
If I was workin at the club you would not pay
Aiyyo, my man Phife Diggy, he got somthin to say

I like em brown, yellow, Puero Rican or Hatian
Name is Phife Dawg from the Zulu Nation
Told you in the jam that We Can Get Down
Now let's Knock the Boots like the group H-Town
You got BBD all on your bedroom wall
But I'm Above the Rim and this is how I ball
A pretty little somethin on the New York street
This is how I represent over this here beat
Talkin bout you

Yo, I took you out
But sex was on my mind for the whole damn route
My mind was in a frenzy and a horny state
But I couldn't drop dimes cause *you couldn?t relate*

Chorus

Verse Two: Q-Tip, Phife Dawg

Stretch out your legs, let me make you bawl
Drive you insane, drive you up the wall
Starin at your dome-piece, very strong
Stronger Than Pride, stronger than Teflon
Take you on the ave and you buy me links
Now I wanna pound the putang until it stinks
You can be my mama and I'll be your boy

Original rude boy, never am I coy
You can be a shorty in my ill convoy
Not to come across as a thug or a hood
But hon, you got the goods, like Madeline Woods
By the way, my name's Malik
The Five-Foot Freak
Let's say we get together by the end of the week
She simply said, "No," labelled me a hoe
I said, "How you figure?" "My friends told me so."
I hate when silly groupies wanna run they yap
Word to God, hon, I don't get down like that

I'll have you weak in the knees that you could hardly speak
Or we could do like Uncle L and swing an ep in my jeep
Keep it in the down, yo, we keep it discrete
See, I'm not the type to kid to have my biz in the streets

If my mom don?t approve, then I'll just elope
Let me sink the little man from inside the boat
Let me hit it from the back, girl I won't catch a hernia
Bust off on your couch, now you got semen's furniture

Shaheed, Phife and the Extra P
Stacy, ? DJ and my man L.G.
They know the Abstract is really soul on ice
The character is of men, never ever of mice
Shorty let me tell you about my only vice
It has to do with lots of lovin and *it ain't nuthin nice*

Chorus
03:44 192 5,15 0.10
11
Camera One Lyrics 04:35 128 4,20 0.10
12
See Ya Around Lyrics 03:25 160 3,93 0.10
13
Wonderful Lyrics
"Hey, ain't life wonderful? Wonderful, wonderful, wonderful... Isn't it wonderful now?"

I close my eyes when I get too sad
I think thoughts that I know are bad
Close my eyes and I count to ten
Hope it's over when I open them

I want the things that I had before
Like a Star Wars poster on my bedroom door
I wish I could count to ten
Make everything be wonderful again

Hope my mom and I hope my dad
Will figure out why they get so mad
Hear them scream, I hear them fight
They say bad words that make me wanna cry

Close my eyes when I go to bed
And I dream of angels who make me smile
I feel better when I hear them say
Everything will be wonderful someday

Promises mean everything when you're little and the world's so big
I just don't understand how
You can smile with all those tears in your eyes
Tell me everything is wonderful now

Please don't tell me everything is wonderful now

I go to school and I run and play
I tell the kids that it's all okay
I laugh aloud so my friends won't know
When the bell rings I just don't wanna go home

Go to my room and I close my eyes
I make believe that I have a new life
I don't believe you when you say
Everything will be wonderful someday

Promises mean everything when you're little and the world is so big
I just don't understand how
You can smile with all those tears in your eyes
When you tell me everything is wonderful now

No
No, I don't wanna hear you tell me everything is wonderful now
No
No, I don't wanna hear you tell me everything is wonderful now

I don't wanna hear you say
That I will understand someday
No, no, no, no

I don't wanna hear you say
You both have grown in a different way
No, no, no, no

I don't wanna meet your friends
And I don't wanna start over again
I just want my life to be the same, just like it used to be

Some days I hate everything
I hate everything
Everyone and everything
Please don't tell me everything is wonderful now

I don't wanna hear you tell me everything is wonderful now
04:20 128 3,98 0.10
14
Hooch Lyrics
Who got the hooch
Who got the hooch
Who got the only sweetest thing in the world?

The working day was long
And the road is grinding on
And your body's winding down again
The tribal fire's here
And the circle speaks so near
And the simple truth so very much clearer

Who got the hooch, baby
Who got the only sweetest thing in the world?
Who got the love, who got the fresh-e-freshy?
Who got the only sweetest thing in the world?

The birds and bees will sing
The jams begin to ring
The good vibes flow from me to you
The evening turns to night
The fire and moonlight
The dance of all who came before

Who got the hooch, baby
Who got the only sweetest thing in the world?
Who got the love, who got the fresh-e-freshy?
Who got the only sweetest thing in the world?

Let's get real let's get heavy
'Til the water breaks the levee
Let's get loose, loose who got the hooch?

Who got the hooch, baby
Who got the only sweetest thing in the world?
Who got the love, who got the fresh-e-freshy?
Who got the only sweetest thing in the world?

Who got the hooch, baby
Who got the only sweetest thing in the world?
Who got the love, who got the fresh-e-freshy?
Who got the only sweetest thing in the world?

Let's get real let's get heavy
'Til the water breaks the levee
'Til the water breaks loose
Who got the hooch?

Who got the hooch, baby baby
Who got the hooch, baby baby

Who got the hooch?
Who got the only sweetest thing in the world, baby baby
04:06 128 3,76 0.10
15
Fuzzy Lyrics 03:07 192 4,26 0.10
16
On Fire Lyrics
My opinion could change today, but Im responsible anyway
For second or third hand information
That complicates the complication
And I dont think before I speak
And I dont know how far my words reach
So wrong nearly every time, that Im sorry I speak my mind
If what I said was unkind
Now it feels like Im on fire
Its burning the world through
But dont hold it against me, cuz I know youre lying, too
Is there any need for apology? Theres no reason to believe me
Judgments born in my jealous mind, creeping inside outside
Connections Ive made never follow through
And sooner or later disappoint you
Or cross you twice when your back is turned, thats how Ive learned
That someone has got to be burned
Now it feels like Im on fire, these words are not the truth
But dont hold it against me, cuz I know youre lying, too
Feels like Im on fire, its burning the world through
Dont let me fall without someone to hold on to
Someone to hold to, someone to hold on to
03:37 128 3,30 0.10
17
Moving In Stereo Lyrics 04:43 128 4,32 0.10
18
Rock Around The Clock Lyrics 02:11 128 2,00 0.10
19
The Twelve Days Of Christmas Lyrics 00:52 128 0,81 0.10
20
Sinnerman Lyrics 10:19 128 9,46 0.10
21
Easy Tonight Lyrics
Bathroom stalls and backseats
Roadside motels is where they'll meet
Will they ever learn, ever learn?

Clothes hit the floor before you blink
Her naked heart begins to sink
Forget her name with one more drink
Will they ever learn, ever learn?
Will they ever learn, ever learn?

He's gone before the morning
And he's gone before the morning
You're never gonna see the dawning
Of this beautiful day
Of this beautiful day

My baby's eyes, they don't lie
They got what you've been trying to find
And we found it on the way

So did the thought cross your mind
That there is something more to life
Than bed sheets and blankets full of lies?
Will they ever learn, ever learn?
Will they ever learn, ever learn?

He's gone before the morning
And he's gone before the morning
You're never gonna see the dawning
Of this beautiful day
He's gone before the morning
And he's gone before the morning
You're never gonna see the dawning
Of this beautiful day
Of this beautiful day

Five to one, to five to one, to one to five
The lies, the lust, the trust
The random, loveless fucks
The lust, the lust, the lust, the lust, the lust
The shorter the skirt, the greater the fame

He's gone before the morning
And he's gone before the morning
You're never gonna see the dawning
Of this beautiful day
He's gone before the morning
And he's gone before the morning
You're never gonna see the dawning
Of this beautiful day
Of this beautiful day
Of this beautiful day
Of this beautiful day
04:11 128 3,83 0.10
22
When You Notice The Stripes Lyrics 03:51 128 3,51 0.10
23
Fighting For My Love Lyrics
FIGHTING FOR MY LOVE

I was taught when I was young to share myself to show my love
Smile at everyone Oh to shine above the sun
Now I'm standing next to you I think I've changed my point of view
I've noticed you can tell
You're fighting for my love

For my love, yes you're fighting for my love
For my love, yes you're fighting for my love

Many times I tried to talk to let you know someday I'd walk
In me you found a drug an addiction to my love
I could swear I let you know I tried one day to let you go
You fight me all along
Yes you're fighting for my love

For my love, yes you're fighting for my love
For my love, yes you're fighting for my love

I know how it feels I've been burned one time before
I still feel the scars on my lips
When I touch when I love when I kiss
When I kiss

Now I'm calling back for you I figured out I'm missing you
You're nowhere to be found oh I've asked and looked around
Seems you found a better fish I must confess I had a wish
To love you all along
But you're fighting for my love
Fighting for my love

For my love, yes you're fighting for my love
For my love, yes you're fighting for my love

Fight me

Oh yes yes yes you're wanting my love
You don't know how you're missing my love
Oh yes yes yes you're needing my love
You don't know how you're fighting my love
04:09 128 3,79 0.10
24
Ever Fallen In Love Lyrics 02:40 128 2,45 0.10
25
Talk Dirty To Me Lyrics
You know I never
I never seen you look so good
You never act the way you should
But I like it
And I know you like it too
The way that I want you
I gotta have you
Oh yes, I do

You know I never
I never ever stay out late
You know that I can hardly wait
Just to see you
And I know you cannot wait
Wait to see me too
I gotta touch you

Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Till I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me

You know I call you
I call you on the telephone
I'm only hoping that you're home
So I can hear you
When you say those words to me
And whisper so softly
I gotta hear you

Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Till I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me

C.C. pick up that guitar and talk to me

Cause baby we'll be
At the drive-in
In the old man's Ford
Behind the bushes
Till I'm screamin' for more
Down the basement
Lock the cellar door
And baby
Talk dirty to me
03:45 128 3,45 0.10
26
Talk Dirty To Me Lyrics 00:51 128 0,79 0.10
27
Have It All Lyrics
Some days I feel like crying,
don't matter if it's rain or shine.
I feel like my heart was broken
at least a million times.

Some days I wake up dreaming,
feels like I never even woke.
I answer life's big questions
as if it's one big joke.

Maybe it's too soon to be sure,
but I really do believe
that someday we're gonna have it all.
So I try so hard to keep the rhythm of a train,
rolling right along.
When the ride gets rough, you got to carry on.
Carry on.

Some days I feel like singing.
I sit back and just groove the day away.
Maybe pick up a guitar
and play what I want to play.

Maybe it's too soon to be sure
but I really do believe that someday
we're gonna have it all.
So I try so hard to keep the rhythm of a train,
rolling right along.
When the ride gets rough you got to carry on.
Carry on.

Today I feel like laughing.
Seems to be no reason at all.
And if the world stops spinning,
I'm not afraid to fall.

Maybe it's too soon to be sure
but I really do believe that someday
we're gonna have it all.
So I try so hard to keep the rhythm of a train,
rolling right along.
When the ride gets rough you got to carry on.
Carry on.
03:51 256 7,04 0.10
28
Attitude Lyrics 02:44 160 3,11 0.10
29
High Time Lyrics
What a scene
what a drama
just to find the door
that was mean
that was totally uncalled for
have you reached the point
where you must choose
between what you lost and
what you stand to lose
isn't it high time?

Could it be that the future's going
to turn out great?
well, we'll see
meantime somebody
lays in wait
'til you reach the point where
you must choose
between what you've lost
and what you stand to lose
so come up with a new line
'cause baby it's high time

What a shame
I know nothing's ever
been this tough
out of blame
and out of all of that other stuff
but when you're alone with
what you've left
and you've done bereaved and
been bereft enough
you have reached the point
where you must choose
between what you've lost
and what you stand to lose
isn't it high time
baby it's high time
baby it's high time
04:24 128 4,02 0.10
30
My Tuscaloosa Heart Lyrics 01:34 192 2,16 0.10
31
Surrender Lyrics
Mother told me, yes, she told me I'd meet girls like you.
She also told me, "Stay away, you'll never know what you'll catch."
Just the other day I heard a soldier falling off
Some Indonesian junk that's going round.

Mommy's alright, Daddy's alright, they just seem a little weird.
Surrender, surrender, but don't give yourself away, ay, ay, ay.

Father says, "Your mother's right, she's really up on things."
"Before we married, Mommy served in the WACS in the Philippines."
Now, I had heard the WACS recruited old maids for the war.
But mommy isn't one of those, I've known her all these years.

Mommy's alright, Daddy's alright, they just seem a little weird.
Surrender, surrender, but don't give yourself away, ay, ay, ay.

Whatever happened to all this season's losers of the year?
Ev'ry time I got to thinking, where'd they disappear?
When I woke up, Mom and Dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out.

Mommy's alright, Daddy's alright, they just seem a little weird.
Surrender, surrender, but don't give yourself away, ay, ay, ay.

Away.
Away.
04:12 128 3,83 0.10
32
All In My Head Lyrics
Ooooo....
I'm just trying to get by
I'm just buzzin on a sugar high
Yeah
Everybody moves so fast,
No Time to wonder why...
Yeah
I'm just trying to get by
Is it all in my head?
Is it all in my head
Could everything be so right without me knowing?
I'm just working for the man
I'm just trying to lend a hand
Yeah
And if I had a rocket ship, I'd never want to land
I'm just doing the best I can
Is it all in my head?
Is it all in my head?
Could everything be so right without me knowing
Is it all just some game?
Where everything stays the same
Is it all in my...
All in my...
All in my head?
Everybody needs a little love.
To make it all work out
But I'm still looking to the stars above
Hey Hey Hey!
It's all in my head.
It's all in my head.
It's all in my...
all in my...
all in my...
all in my...
all in my...
Is it all in my head?
Is it all in my head?
Could everything be so right without me knowing?
Is it all just some game
Where everything stays the same
Is it all in my
All in my...
All in my...
All in my head?
All in my head....?
03:29 128 3,19 0.10
33
Hold On Hope Lyrics
Every street is dark
And folding out mysteriously
Where lies the chance we take to be
Always working
Reaching out for a hand that we
can't see
Everybody's got a hold on hope
It's the last thing that's holding me

Invitation to the last dance
Then it's time to leave
But that's the price we pay
when we deceive
One another/animal mother
She opens up for free
Everybody's got a hold on hope
It's the last thing that's
holding me

Look at the talkbox in mute
frustration
At the station
There hides the cowboy
His campfire flickering
on the landscape

That nothing grows on
But time still goes on
And through each life of misery
Everybody's got a hold on hope
It's the last thing that's holding me
03:30 192 4,83 0.10
34
Speedracer Lyrics 00:35 192 0,81 0.10
35
Underdog Lyrics 00:38 192 0,89 0.10
36
Fresh Feeling Lyrics
You don't have a clue
What it is like
To be next to you
I'm here to tell you
That it is good
That it is true

Birds singing a song
Old paint is peeling
This is that fresh
That fresh feeling
Words can't be that strong
My heart is reeling
This is that fresh
That fresh feeling

Try, try to forget
What's in the past
Tomorrow is here
Love, whole sky above
Lighting your way
There's nothing to fear

Birds singing a song
Old paint is peeling
This is that fresh
That fresh feeling
Words can't be that strong
My heart is reeling
This is that fresh
That fresh feeling

Some people are good
Babe in the hood
So pure and so free
I'd make a safe bet
You're gonna get
Whatever you need

Birds singing a song
Old paint is peeling
This is that fresh
That fresh feeling
Words can't be that strong
My heart is reeling
This is that fresh
That fresh feeling

That fresh feeling
This is that fresh feeling
03:37 128 3,33 0.10
37
Beautiful World Lyrics
My, my, my, it's a beautiful world
I like swimming in the sea
I like to go out beyond the white breakers
Where a man can still be free, or a woman if you are one
I like swimming in the sea

My, my, my, it's a beautiful world
I like drinking Irish tea
With a little bit of Lapsang Souchong
I like making my own tea

My, my, my, it's a beautiful world
I like driving in my car
I roll the top down, sometimes I travel quite far
Drive to the ocean, stare up at the stars
I like driving in my car

All around is anger
Automatic guns
There's death in large numbers
No respect for women or our little ones
I tried talking to Jesus
But he just put me on hold
Said he'd been swamped by calls this week
And he could not shake his cold

And still this emptiness persists
Perhaps this is as good as it gets
When youve given up the drink and those nasty cigarettes
Now I leave the party early, at least with no regrets
I watch the sun as it comes up, I watch it as it sets
Yeah, this is as good as it gets

Well my, my, my, it's a beautiful world
I like sleeping with Marie
She is one sexy girl full of mystery
She says she doesn't love me but she likes my company
For now that's good enough for me

Well my, my, my, it's a beautiful world
I like swimming in the sea
I like to go out beyond the white breakers
Where a man can still be free, or a woman if you are one
I like swimming in the sea
04:04 128 3,73 0.10
38
Waiting For My Real Life To Be Lyrics 05:46 128 5,29 0.10
39
Praise The Lord Lyrics 01:50 128 1,69 0.10
40
End Credit Score Lyrics 00:28 128 0,44 0.10