To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Rotten Apple, Lloyd Banks
Rotten Apple
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2006

 
Duration: 61:56  
Size, Mb: 86,00  
Bitrate:

208

 
Price for album: 1.28 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Rotten Apple (Feat. 50 Cent & Prodigy) Lyrics 04:27 240 7,16 0.10
2
Survival Lyrics 03:47 208 5,39 0.10
3
Playboy 2 Lyrics 03:44 192 5,11 0.10
4
The Cake (Feat. 50 Cent) Lyrics 02:46 176 3,30 0.10
5
Make A Move Lyrics 04:46 224 7,18 0.10
6
Hands Up (Feat. 50 Cent) Lyrics 04:00 192 5,35 0.10
7
Help (Feat. Keri Hilson) Lyrics 03:54 192 5,35 0.10
8
Addicted (Feat. Musiq Soulchild) Lyrics 03:00 192 4,08 0.10
9
You Know The Deal (Feat. Rakim) Lyrics 04:05 208 5,76 0.10
10
Get Clapped (Feat. Mobb Deep) Lyrics 05:01 192 6,81 0.10
11
Stranger Lyrics 03:10 176 3,83 0.10
12
Change Lyrics 03:36 176 4,46 0.10
13
NY NY (Feat. Tony Yayo) Lyrics 03:30 192 4,76 0.10
14
One Night Stand Lyrics
[Keyon Bryce]
Uh... (Oooooohhh)
Uh huh... (Ooohh)
Yeah...

[Keyon Bryce]
I'm one night standin'
My joy ride has just begun
Girl I'm the one that can get the job done
And not fall victim to the hit and run
I'm one night standin'
No breakfast in bed today
Soon as day break I be on my way
MIA back to JFK

[Lloyd Banks]
Yeah..
Shorty damn near mine without the whip and chain
but if I don't get the pussy, I'ma get the brain
whether she knows it or don't know it the shit's the same
I'm a player with a league pass, ma I get the games
whether I hit or don't hit she won't forget the name
Lloyd Banks you know the yellow nigga with the change
a frozen hand on the metal when I whip the Range
I'm sittin' sideways, dazed and switchin' lanes
there's a 60-inch plasma in the master room
and we can sleep the whole morning and fuck the way the afternoon
I had a way with words since I had a half a moon
and I'm tourin' the world all winter, I'll be back in June
you ain't gotta handle a mop, or push back a broom
there's maids for that, this where the people with the papers at
scars are a part of my story I can't take it back
maybe that's why I look at shit like that (Yeah!)

[Keyon Bryce]
I'm one night standin'
My joy ride has just begun
Girl I'm the one that can get the job done
And not fall victim to the hit and run
I'm one night standin'
No breakfast in bed today
Soon as they ring shots I be on my way
MIA back to JFK

[Lloyd Banks]
Uh...
And it's the same thing around the way
just a lot more drama, you have to swing around the K
I never got the ones I wanted just the ones that wanted me
look at her, she got the vapours 'cause I'm on TV
lookin' like a million dollars in that new GT
and my Reeze and my blue EV's, bitch please
I have you feelin' like you hit the jackpot
'cause my backshots, equivalent to crack rock
I have you hooked off dick prank callin' your shit
going back and forth with your friends paintballin' my whip
besides I done gave you the sign, you just wouldn't read it
now you feelin' like Keyshia Cole and you "Should've Cheated"
So, hoe, I pay it to never mind
mind on my money
money keep shit together,
I'm probably goin' where overlookin'
listenin' to the radio and half way out of Brooklyn, good lookin'

[Keyon Bryce]
I'm one night standin'
My joy ride has just begun
Girl I'm the one that can get the job done
And not fall victim to the hit and run
I'm one night standin'
No breakfast in bed today
Soon as day break I be on my way
MIA back to JFK

[Keyon Bryce]
I'm one night standin'... (You know how it goes...)
I've got to leave you girl... (I be here today... Goin' tomorrow...)
I'm one night standin'... (Uh!)
I've got to leave you girl (Ha ha... Pick me up yeah...)
I'm one night standin'...
Wish I could stay... But I gotta play....
La la la laaaaa laaa laaaaaaa....
La la laaaaa...
La la la laaaaa laaa laaaaaaa....
La la laaaaa...
03:58 208 5,55 0.10
15
Iceman (Feat. Young Buck, Scarface & 8ball) Lyrics 05:27 208 7,80 0.10
16
Gilmore's Lyrics 02:51 208 4,11 0.10