To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Artists:357684
Albums:207657
Tracks:2451028
Storage:124095 GB
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Full Tilt Remix Vol. 23, Various Artists
Full Tilt Remix Vol. 23
Release type: Single/EP
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2009

 
Duration: 61:24  
Size, Mb: 80,62  
Bitrate:

184

 
Price for album: 1.20 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Diva Lyrics 05:32 192 7,61 0.10
2
Move Lyrics 04:06 197 5,78 0.10
3
Turning Me On Lyrics 04:36 199 6,55 0.10
4
Crack A Bottle Lyrics
Ooww Ladies and gentlemen
The moment you've all been waiting for ..
In this corner: weighing 175 pounds,
With a record of 17 rapes, 400 assaults, and 4 murders,
The undisputed, most diabolic villain in the world:
Slim Shady!

(Chorus: Eminem)
So crack a bottle, let your body waddle
Don't act like a snobby model you just hit the lotto
O-oh o-oh, bitches hopping in my Tahoe
Got one riding shotgun and no not one of them got clothes
Now where's the rubbers? Whose got the rubbers?
I noticed there's so many of em
and there's really not that many of us
And ladies love us, my posses kicking up dust
It's on till the break of dawn
and we're starting this party from dusk

Ok .. let's go

(Eminem:)
Back when Andre, The Giant, Mr Elephant Tusk
Fix your musk, you'll just be another one bit the dust
Just one of my mothers sons who got thrown under the bus
Kiss my butt, lick from under cheese from under my nuts
It disgusts me to see the game the way that it looks
Its a must I redeem my name 'n haters get mushed
Bitches lust, man they love me when I lay in the cut
Fist the cut, the lady give her eighty some paper cut
Now picture us, it's ridiculous she curse at the thought
Cuz when I spit the verse the shit gets worse the worse cuz your soft
If I could fit the words as picture perfect, works every time
Every verse, every line, as simple as nursery rhymes
It's elementary, the elephants have entered the room
I venture to say with the center of attention its true
Not to mention back with avengeance so heres the signal
Of the bat symbol, the platinum trio's back on you hoes

(Chorus: Eminem)
So crack a bottle, let your body waddle
Don't act like a snobby model you just hit the lotto
O-oh o-oh, bitches hopping in my Tahoe
Got one riding shotgun and no not one of them got clothes
Now where's the rubbers? Whose got the rubbers?
I noticed there's so many of em
and there's really not that many of us
And ladies love us, my posses kicking up dust
It's on till the break of dawn
and we're starting this party from dusk

Ladies and gentlemen, Dr. Dre

(Dr. Dre)
They see that low rider go by, they like Oh my!
You ain't got to tell me why you're sick cuz I know why
I dip through in that six trey like sick em Dre
Im an itch that they cant scratch, they're sick of me
But hey, what else can I say? I love LA
Cuz over and above all, its just another day
And this one begins where the last one ends
Pick up where we left off and get smashed again
I'll be dammed, just fucked around and crashed my Benz
Driving around with a smashed front end
Lets cash that one in
Grab another one from out the stable
The Monte Carlo, El Camino or the El Derado
The hell if I know
Do I want leather seats or vinyl?
Decisions, decisions
Garage looks like precision collision
Or maico beats quake like Waco
Just keep the bass low speakers away from your face though

(Chorus: Eminem)
So crack a bottle, let your body waddle
Don't act like a snobby model you just hit the lotto
O-oh o-oh, bitches hopping in my Tahoe
Got one riding shotgun and no not one of them got clothes
Now where's the rubbers? Whose got the rubbers?
I noticed there's so many of em
and there's really not that many of us
And ladies love us, my posses kicking up dust
It's on till the break of dawn
and we're starting this party from dusk

And I take great pleasure in introducing: 50 Cent

(50 Cent)
It's bottle after bottle
The money aint a thang when you party with me
Its what we into its simple
We ball out of control like you wouldn't believe
Im the napalm the bomb the don im king kong
Get rolled on wrapped up and reigned on
Im so calm through Vietnam ring the alarm
Bring the Shaun Dawn burn marijuana do what you want
Nigga on and on till the break of what
Get the paper man im caking you know i dont give a fuck
I spend it like it dont mean nothing
Blow it like its supposed to be blown
Motherfucker im grown
I stunt i style i flash the shit
I gets what the fuck i want so what I trick
Fat ass burgandy bags classy shit Jimmy Cho shoes
I say move a bitch move

(Chorus: Eminem)
So crack a bottle, let your body waddle
Don't act like a snobby model you just hit the lotto
O-oh o-oh, bitches hopping in my Tahoe
Got one riding shotgun and no not one of them got clothes
Now where's the rubbers? Whose got the rubbers?
I noticed there's so many of em
and there's really not that many of us
And ladies love us, my posses kicking up dust
It's on till the break of dawn
and we're starting this party from dusk
05:21 152 5,81 0.10
5
I Love College Lyrics
(intro)
im nice right now
i, i feel good
if you have a drink
would you please put it in the air

(chorus)
that party lastnight was awfully crazy
i wish we taped it
i danced my ass off and had this one girl completly naked
drink my beer and smoke my weed
but my good friends is all i need
pass out at 3 wake up at 10
go out to eat then do it again

(verse one)
i wanna go to college for the rest of my life
sip bankers club and drink miller lite
on thirsty thursday and tuesday night ice
and i can get pizza a dollar a slice
so fill up my cup
lets get fucked up
im next on the table
who want what
i am champion at beer pong
allen iverson hakeem olajuwon
dont even bounce, not in my house
better hope you make it
otherwise you naked

time isnt wasted when youre getting wasted
woke up today and all i could say is

(chorus)
that party lastnight was awfully crazy
i wish we taped it
i danced my ass off and had this one girl completly naked
drink my beer and smoke my weed
but my good friends is all i need
pass out at 3 wake up at 10
go out to eat then do it again

(bridge part)
man i love college
and i love drinkin
i love women
i love college

(verse two)
i cant tell you what i learned from school
but i could tell you a story or two
um yea of course i learned some rules
like dont pass out with your shoes on
and dont leave the house till the booze gone
and dont have sex if shes too gone
when it comes to condoms put two on
then tomorrow night find a new JAWN
hold the beer bong
nothing wrong with some fun
even if we did get a little just too drunk

time isnt wasted when youre getting wasted
woke up today and all i could say is

(chorus)
that party lastnight was awfully crazy
i wish we taped it
i danced my ass off and had this one girl completly naked
drink my beer and smoke my weed
but my good friends is all i need
pass out at 3 wake up at 10
go out to eat then do it again

(bridge part)
man i love college
and i love drinkin
i love women
i love college

now if everybody would please
put their drink as high as they can
as high as they can
and repeat after me

CHUG CHUG CHUG CHUG CHUG CHUG CHUG CHUG

FRESHMAN FRESHMAN FRESHMAN FRESHMAN

DO SOMETHIN CRAZY DO SOMETHIN CRAZY DO SOMETHIN CRAZY DO SOMETHIN CRAZY

KEGSTAND KEGSTAND KEGSTAND KEGSTAND

yea
that party lastnight
man i love collge
i love it
that party last night
alright everybody i gotta head back to class for a little bit

(chorus in background)

but after that
you know whats goin down
my house and 3 kegs
see you there
youre all invited
bring your friends
bring your mom

do i really have to graduate
or can i just stay here for the rest of my life
04:59 195 6,95 0.10
6
Sober Lyrics
saw another one hit wonder. too many too hot summers i've been stuck in this
armchair. i could do that if i cared. i could do that if i cared. got a full
tank of gas now. stuck in eric's parking lot. gonna count it down now. tick
tock to nervous break down. tick tock to nervous break down. and i've
always been here before. entropy is such a bore. i won't sing this song
now. because its all been sung before. its all been done before.
05:04 192 6,97 0.10
7
Gives You Hell Lyrics 04:31 161 5,19 0.10
8
Circus Lyrics
Theres only two types of people in the world,
The ones that entertain, and the ones that observe,
Well baby I'm a put-on-a-show kinda girl,
Don't like the backseat, gotta be first.

(Ooh)
I'm like the ring leader, I call the shots,
I'm like a firecracker, I make it hot,
When I put on a show, I feel the adrenaline moving through my veins,
Spotlight on me, and I'm ready to break,
I'm like a performer, the dancefloor is my stage,
Better be ready, hope that ya feel the same.

All eyes on me, in the centre of the ring, just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
When I crack that whip, everybody gonn' trip just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do,
Everybody let go, we can make a dancefloor, just like a circus.
(Uh uh uh uh uh- huh)

There's only two types of guys out there,
Ones that can hang with me,
And ones that're scared,
So baby I hope that you came prepared,
I run a tight ship,
So beware.

I'm like the ring leader, I call the shots,
I'm like a firecracker, I make it hot,
When I put on a show, I feel the adrenaline moving through my veins,
Spotlight on me, and I'm ready to break,
I'm like a performer, the dancefloor is my stage,
Better be ready, hope that ya feel the same.

All eyes on me, in the centre of the ring, just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
When I crack that whip, everybody gonn' trip just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do,
Everybody let go, we can make a dancefloor, just like a circus.
(Uh uh uh uh uh- huh)

Lets go...
(Uh uh uh uh uh- huh)
Let me see what you can do...
(Uh uh uh uh uh- huh)
I'm runnin' this...
(Uh uh uh uh uh- huh)
L-L-L-Like a circus..

Yeah...

Like a what?

L-L-L-Like a circus..
(Uh uh uh uh uh-)

All eyes on me, in the centre of the ring, just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
When I crack that whip, everybody gonn' trip just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do,
Everybody let go, we can make a dancefloor, just like a circus.
(Uh uh uh uh uh- huh)

All eyes on me, in the centre of the ring, just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
When I crack that whip, everybody gonn' trip just like a circus,
(Uh uh uh uh uh- huh)
Don't stand there watching me, follow me, show me what you can do,
Everybody let go, we can make a dancefloor, just like a circus.
(Uh uh uh uh uh- huh)
03:53 208 5,76 0.10
9
Poker Face Lyrics
M-m-m-more

I wanna hold 'em like they do in Texas, please
Fold 'em let 'em hit me raise it baby stay with me
Love game, intuition, play the cards with spades to start
And after he's been hooked I'll play the one that's on his heart

Oh, woah, oh, oh, oh, oh
I'll get him hot, show him what I got
Oh, woah, oh, oh, oh, oh
I'll get him hot, show him what I got

[chorus]
Can't read my, can't read my, no he can't read my poker face
(She's got me like nobody)
[x2]
P-p-p-poker face, p-p-p-poker face
M-m-m-more

I wanna roll with him, a hard pair we will be
A little gambling is fun when you're with me (I love it)
Russian Roulette is not the same without a gun
And baby when it's love if it's not rough it isn't fun (right?)

Oh, woah, oh, oh, oh, oh
I'll get him hot, show him what I got
Oh, woah, oh, oh, oh, oh
I'll get him hot, show him what I got

[chorus]
Can't read my, can't read my, no he can't read my poker face
(She's got me like nobody)
[x2]
P-p-p-poker face, p-p-p-poker face
M-m-m-more

I won't tell you that I love you
Kiss or hug you, 'cause I'm bluffin'
With my muffin, I'm not lyin'
I'm just stunnin' with my love glue gunnin'
Just like a chick in the casino
Take your bank before I pay you out
I promise this, promise this...
Check this hand 'cause I'm MARVELOUS

[chorus]
Can't read my, can't read my, no he can't read my poker face
(She's got me like nobody)
[x2]
P-p-p-poker face, p-p-p-poker face
M-m-m-more
[repeat till end]
05:17 195 7,36 0.10
10
Calle Ocho Lyrics 04:25 191 6,01 0.10
11
Im In Miami Trick Lyrics 04:47 157 5,35 0.10
12
Beautiful Lyrics
When i see you, i run out of words to say
I wouldn't leave you, cause your that type of girl, that makes mistakes


I see the guys tryna' holla, girl i don't want to bother you, cause your independent and you got my attention
And i'll be your baby father, girl i just want to show you, that i love what you are doing

I see you in the club, you gettin' down'
I wanna get with you
I see you in the club, you showin' thugs love
That wanna get with you


You're so beautiful, so damn beautiful
Said your so beautiful, so damn beautiful
You're so beautiful


Where'd you come from, you're outta' this world, to me
You're a symbol of what a beautiful woman should be (ooh wee)


I see the guys trying to holla, girl i don't want to bother you, cause your independent and you got my attention
And i'll be your baby father, girl i just want to show you, cause i love what you are doing

I see you in the club, you gettin' down
I wanna get with you
I see you in the club, you showin' thugs love
I wanna get with you


You're so beautiful (oh yeah)
So damn beautiful (oh yeah)
Said your so beautiful (so beautiful)
So damn beautiful (so beautiful)
You're so beautiful...beautiful...beautiful...beautiful... (x2)


I see the guys tryna' holla, girl i don't want to bother you, cause your independent and you got my attention
And i'll be your baby father, girl i just wanna show you, cause i love what you are doing
I see you in the club, you gettin' down
I wanna get with you (oh yeah)
I see you in the club, you showin' thugs love
I wanna get with you


You're so beautiful, so damn beautiful
Said your so beautiful, so damn beautiful
You're so beautiful
04:31 171 5,51 0.10
13
I Love College (Mini-Mix) Lyrics 01:54 194 2,64 0.10
14
Circus (Mini-Mix) Lyrics 01:12 206 1,78 0.10
15
Im In Miami Trick (Mini-Mix) Lyrics 01:18 148 1,36 0.10