To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

With this release customers also bought


But Seriously Folks, Joe Walsh
But Seriously Folks
1978, Album
There Goes The Neighborhood, Joe Walsh
There Goes The Neighborhood
1979, Album
Dog & Butterfly, Heart
Dog & Butterfly
1978, Album
Best of the Knack, The Knack
Best Of The Knack
1999, Compilation
Uncle Meat, Frank Zappa
Uncle Meat
1969, Album
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Double Live Gonzo!, Ted Nugent
Double Live Gonzo!
Release type: Concert
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

1978

 
Duration: 84:51  
Size, Mb: 79,66  
Bitrate:

128

 
Price for album: 0.88 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Just What The Doctor Ordered Lyrics
I got my guitar when I was 10 years old
Found a love in rock an' roll
Now I'm on the verge of a nervous breakdown
I'm gonna give my body and soul

It's so crazy
But you know that I like it
I've found a cure for my body and soul
I've got me an overdose of rock and roll

I jammed everyday
I jammed everynight
I practiced till I knew all the licks
Now I'm on the verge of a nervous breakdown
I don't know the meaning of quit

It's so crazy
Yes you know, but I like it
It crushes my head, my brain is on the border
But this is what the doctor ordered
Yes, it is

I jammed everyday
I jammed every night
I practiced till I knew all the licks
Now I'm on the verge of a nervous breakdown
I don't know the meaning of quit

It's so crazy
But I like it
It crushes my head, my brain is on the border
But this is what the doctor ordered
05:27 128 5,14 0.10
2
Yank Me,crank Me Lyrics 04:30 128 4,26 0.10
3
Gonzo Lyrics 03:59 128 3,81 0.10
4
Baby Please Don't Go Lyrics 05:59 128 5,63 0.10
5
Great White Buffalo Lyrics
Well, listen everybody,
to what I got to say.
There's hope for tomorrow,
Ooh,we're workin'on today.
Well,it happened long time ago,
in the new magic land.
The Indian and the buffalo,
they existed hand in hand....
The Indian needed food,
he needed skins for a roof.
But he only took what they needed,baby.
Millions of buffalo were the proof.
Yeah,its all right.
But then came the white man,
with his thick and empty head.
He couldnt see past the billfold,
he wanted all the buffalo dead.
It was sad...It was sad.
Oh yeah...yes indeed.
Oh yes,
it happened a long time ago,baby.
In the new magic land.
See,the Indian and the buffalo,
they existed hand in hand.
The Indians,they needed some food,
and some skins for a roof.
They only took what they needed,baby.
millions of buffalo were the proof,yeah.
But then came the white dogs,
with their thick and empty heads.
They couldnt see past the billfold.
they wanted all the buffalo dead.
Everything was SO sad.
When I looked above the canyon wall,
some strong eyes did I see.
I think its somebody comin' around
to save my ass,baby.
I think...I think he's comin' around
to save you and me.
Boys......
I said, above the canyon wall...
strong eyes did glow.
It was the leader of the land,baby.
OH MY GOD,
The GREAT WHITE BUFFALO.....
LOOK OUT!!!! LOOK OUT!!!!!!!
Well,he got the battered herd.
He led em cross the land.
With the Great White Buffalo,
they gonna make a final stand.
The Great White Buffalo,
comin'around to make a final stand.
Well,look out here he comes.
The great white buffalo,baby.
The Great White Buffalo....
Look out,here he comes.
He's doin'all right.
Makin'everything all right.
Yeah,yeah,yeah.....
06:24 128 6,02 0.10
6
Hibernation Lyrics
Well, listen everybody,
to what I got to say.
There's hope for tomorrow,
Ooh,we're workin'on today.

Well,it happened long time ago,
in the new magic land.
The Indian and the buffalo,
they existed hand in hand....

The Indian needed food,
he needed skins for a roof.
But he only took what they needed,baby.
Millions of buffalo were the proof.

Yeah,its all right.

But then came the white man,
with his thick and empty head.
He couldnt see past the billfold,
he wanted all the buffalo dead.

It was sad...It was sad.
Oh yeah...yes indeed.
Oh yes,

it happened a long time ago,baby.
In the new magic land.
See,the Indian and the buffalo,
they existed hand in hand.

The Indians,they needed some food,
and some skins for a roof.
They only took what they needed,baby.
millions of buffalo were the proof,yeah.

But then came the white dogs,
with their thick and empty heads.
They couldnt see past the billfold.
they wanted all the buffalo dead.

Everything was SO sad.

When I looked above the canyon wall,
some strong eyes did I see.
I think its somebody comin' around
to save my ass,baby.

I think...I think he's comin' around
to save you and me.

Boys......

I said, above the canyon wall...
strong eyes did glow.
It was the leader of the land,baby.
OH MY GOD,

The GREAT WHITE BUFFALO.....
LOOK OUT!!!! LOOK OUT!!!!!!!

Well,he got the battered herd.
He led em cross the land.
With the Great White Buffalo,
they gonna make a final stand.

The Great White Buffalo,
comin'around to make a final stand.
Well,look out here he comes.
The great white buffalo,baby.
The Great White Buffalo....
Look out,here he comes.
He's doin'all right.
Makin'everything all right.


Yeah,yeah,yeah....
16:54 128 15,70 0.10
7
Stormtroopin' Lyrics 08:47 128 8,21 0.10
8
Stranglehold Lyrics
HERE I COME AGAIN NOW BABY
LIKE A DOG IN HEAT
TELL IT'S ME BY THE WAY NOW BABY
I LIKE TO TAP THE STREETS

NOW I'VE BEEN SMOKING FOR SO LONG
YOU KNOW I'M HERE TO STAY
GOT YOU IN A STRANGLEHOLD BABY
YOU BEST GET OUT OF THE WAY

GONNA CRUISE IS A BITCH NOW BABY
YOU KNOW YOU CAN'T DO ME 'ROUND
IF YOUR HOUSE GETS IN MY WAY BABY
YOU KNOW I'LL BURN IT DOWN

YOU REMEMBER THE NIGHT THAT YOU LEFT ME
YOU PUT ME IN MY PLACE
GOT YOU IN A STRANGLEHOLD NOW BABY
YOU BETTER CROSS YOUR WAY

solo

SOMETIMES YOU WANNA GET HIGHER
SOMETIMES YOU GOTTA START LOW
SOME PEOPLE THINK THEY GONNA DIE SOMEDAY
I GOT NEWS YOU NEVER GOT TO GO OLD

COME ON COME ON UP; 4 times
COME ON COME ON BABY
COME ON COME ON UP
COME ON COME ON BABY
COME ON COME ON

GONNA CRUISE IS A BITCH NOW BABY
YOU KNOW YOU CAN'T DO ME 'ROUND
IF YOUR HOUSE GETS IN MY WAY BABY
YOU KNOW I'LL BURN IT DOWN

YOU REMEMBER THE NIGHT THAT YOU LEFT ME
YOU PUT ME IN MY PLACE
GOT YOU IN A STRANGLEHOLD NOW BABY
YOU BETTER CROSS YOUR WAY
11:14 128 10,49 0.10
9
Wang Dang Sweet Poontang Lyrics
That Nadine, what a teenage queen.
She lookin' so clean, especi'lly down in between; what I like.

She come to town; she be foolin' around,
a puttin' me down as a rock-and-roll clown. It's all right.

Wang Dang Sweet Poontang

Wang dang, what a sweet poontang,
a shakin' my thang as a rang-a-dang-dang in the bell.

She's so sweet when she yanks on my meat.
Down on the street you know she can't be beat. What the hell.

Wang Dang Sweet Poontang
06:18 128 5,94 0.10
10
Cat Scratch Fever Lyrics
Well I don't know where they come from
But they sure do come
I hope they comin' for me
And I don't know how they do it
But they sure do it good
I hope they doin' it for free

They give me cat scratch fever
Cat scratch fever

The first time that I got it
I was just ten years old
I got it from some kitty next foor
I went and see the Dr. and
He gave me the cure
I think I got it some more

They give me cat scratch fever
Cat scratch fever

It's nothin dangerous
I feel no pain
I've got to ch-ch-change
You know you got it when you're going insane
It makes a grown man cryin' cryin'
Won't you make my bed

I make the pussy purr with
The stroke of my hand
They know they gettin' it from me
They know just where to go
When they need their lovin man
They know I do it for free

They give me cat scratch fever
Cat scratch fever
04:49 128 4,58 0.10
11
Motor City Madhouse Lyrics 10:36 128 9,88 0.10