login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
Come On Over, Shania Twain
Come On Over
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2000

 
Duration: 79:40  
Size, Mb: 146,13  
Bitrate:

256

 
Price for album: 1.52 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
You're Still The One Lyrics 03:35 256 6,55 0.10
2
When Lyrics
If elephants could fly
I'd be a little more optimistic
But I don't see that happening anytime soon
I don't mean to sound so pessimistic
But I don't think that cow
Really jumped over the moon

When will I wake up?
Why did we break up?
When will we make up?

When money grows on trees
People live in peace
Everyone agrees
When happiness is free
Love can guarantee
You'll come back to me
That's when

I'd love to wake up smiling
Full of the joys of spring
And hear on CNN that Elvis lives again
And that John's back with the Beatles
And they're going out on tour
I'll be the first in line for tickets
Gotta see that show for sure

When will I wake up?
Why did we break up?
When will we make up?

When money grows on trees
People live in peace
Everyone agrees
When happiness is free
Love can guarantee
You'll come back to me
That's when

When will I wake up?
Why did we break up?
When will we make up?

When money grows on trees
People live in peace
Everyone agrees
When happiness is free
Love can guarantee
You'll come back to me
That's when
03:40 256 6,72 0.10
3
From This Moment On Lyrics
(I do swear that I'll aways be there. I'd give anything and
everything and I will always care. Through weakness and strength,
happiness and sorrow, for better or worse, I will love you with
every beat of my heart.)


From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you is where I belong
From this moment on

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on

I give my hand to you with all my heart
Can't wait to live my life with you, can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
From this moment
I will love you as long as I live
From this moment on
04:54 256 8,96 0.10
4
Black Eyes, Blue Tears Lyrics
Black eyes, I don't need 'em
Blue tears, give me freedom

Positively never goin' back I won't live where things are so out of whack
No more rollin' with the punches
No more usin' or abusin'

Bridge:
I'd rather die standing
Than live on my knees
Begging please -- no more

Chorus:
Black eyes -- I don't need 'em
Blue tears -- gimme freedom
Black eyes -- all behind me
Blue tears'll never find me now

Definetely found my self-esteem
Finally -- I'm forever free to dream
No more cryin' in the corner
No excuses -- no more bruises


(Bridge)
(Chorus)

I'd rather die standing
Than live on my knees, begging please...

(Chorus)

It's all behind me, they'll never find me now

Find your self-esteem and be forever free to dream
03:38 256 6,68 0.10
5
I Won't Leave You Lonely Lyrics 04:09 256 7,58 0.10
6
I'm Holdin' On To Love (To Save My Life) Lyrics 03:29 256 6,36 0.10
7
Come On Over Lyrics
Get a life
Get a grip
Get away somewhere
Take a trip
Take a break
Take control
Take advice from someone you know

Come on over
Come on in
Pull up a seat
Take a load off your feet
Come on over
Come on in
You can unwind
Take a load off your mind

Make a wish
Make a move
Make up your mind
You can choose
When you're up
When you're down
When you need a laugh come around

Come on over
Come on in
Pull up a seat
Take a load off your feet
Come on over
Come on in
You can unwind
Take a load off your mind

Oh, oh, oh...

Be a winner
Be a star
Be happy to be who you are
Gotta be yourself
Gotta make a plan
Gotta go for it while you can

Come on over
Come on in
Pull up a seat
Take a load off your feet
Come on over
Come on in
You can unwind
Take a load off your mind

Get a life
Get a grip
Get away somewhere
Take a trip
Take a break
Take control
Take advice from someone you know

Come on over
Come on in
Pull up a seat
Take a load off your feet
Come on over
Come on in
You can unwind
Take a load off your mind

Oh, oh, oh...
02:55 256 5,37 0.10
8
You've Got A Way Lyrics 03:17 256 6,02 0.10
9
Whatever You Do! Don't! Lyrics 03:51 256 7,03 0.10
10
Man! I Feel Like A Woman! Lyrics
I'm going out tonight-I'm feelin' alright
Gonna let it all hang out
Wanna make some noise-really raise my voice
Yeah, I wanna scream and shout

No inhibitions-make no conditions
Get a little outta line
I ain't gonna act politically correct
I only wanna have a good time

The best thing about being a woman
Is the prerogative to have a little fun and...

Oh, oh, oh, go totally crazy-forget I'm a lady
Men's shirts-short skirts
Oh, oh, oh, really go wild-yeah, doin' it in style
Oh, oh, oh, get in the action-feel the attraction
Color my hair-do what I dare
Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, to feel the way I feel
Man! I feel like a woman!

The girls need a break-tonight we're gonna take
The chance to get out on the town
We don't need romance-we only wanna dance
We're gonna let our hair hang down

The best thing about being a woman
Is the prerogative to have a little fun and...

Oh, oh, oh, go totally crazy-forget I'm a lady
Men's shirts-short skirts
Oh, oh, oh, really go wild-yeah, doin' it in style
Oh, oh, oh, get in the action-feel the attraction
Color my hair-do what I dare
Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, to feel the way I feel
Man! I feel like a woman!

The best thing about being a woman
Is the prerogative to have a little fun and...

Oh, oh, oh, go totally crazy-forget I'm a lady
Men's shirts-short skirts
Oh, oh, oh, really go wild-yeah, doin' it in style
Oh, oh, oh, get in the action-feel the attraction
Color my hair-do what I dare
Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, to feel the way I feel
Man! I feel like a woman!

I get totally crazy
Can you feel it
Come, come, come on baby
I feel like a woman
03:55 256 7,18 0.10
11
Love Gets Me Every Time Lyrics
Life was goin' great
Love was gonna have to wait
Was in no hurry
Had no worries
Stayin' single was the plan
Didn't need a steady man
I had it covered
Til I discovered

That love gets me every time
My heart changed my mind
I gol' darn gone and done it

Gone and done it
(Gone and done it)
Guess I fell in love
(Gone and done it)
Must've been the way he walked
(Gone and done it)
Or his sweet, sweet talk
(Gone and done it)
I guess I--- gol' darn gone and done it

I was quite content
Just a-payin' my own rent
It was my place
I needed my space
I was free to shop around
In no rush to settle down
I had it covered
Til I discovered

That love gets me every time
My heart changed my mind
I gol' darn gone and done it

Gone and done it
(Gone and done it)
Guess I fell in love
(Gone and done it)
Must've been the way he walked
(Gone and done it)
Or his sweet, sweet talk
(Gone and done it)
I guess I--- gol' darn gone and done it

Love gets me every time
My heart changed my mind
I gol' darn gone and done it

Gone and done it
(Gone and done it)
Guess I fell in love
(Gone and done it)
Must've been the way he walked
(Gone and done it)
Or his sweet, sweet talk
(Gone and done it)
It's in the way he calls my name
(Gone and done it)
I know I'll never be the same
(Gone and done it)

Love gets me every time
My heart changed my mind
I gol' darn gone and done it

Thought I had it covered
Life was going great
Well I gol' darn gone and done it
03:35 256 6,56 0.10
12
Don't Be Stupid (You Know I Love You) Lyrics 03:37 256 6,60 0.10
13
That Don't Impress Me Much (Dance Mix) Lyrics 04:30 256 8,25 0.10
14
Honey, I'm Home Lyrics 03:36 256 6,58 0.10
15
If You Wanna Touch Her, Ask! Lyrics
Mind if I sit down?
Can I buy you a round?
Haven't seen your face before
Are you new in town?
It's the same old line
Oh every time
Are you here alone?
Can I take you home?
Now every woman sees
With every "pretty please"
There's a pair of lyin' eyes
And a set of keys
He says come be a star
In the back seat of my car
Oh but baby slow down
You're goin' way too far

Let me make it clear
To you my dear

If you're not
In it for love (baby)
If you're not
Willin' to give it all you got
If you're not in it for life
If you're not in it for love
Let me make it clear
To you my dear
If you're not in it for love
I'm outta here!

Babe I can change your world
Make you a cover girl
Yeah you could be a beauty queen
In a magazine
Now tell me, what's your sign?
Why always the same old line?
I'll be number 409
If you change your mind

Let me make it clear
To you my dear

If you're not
In it for love (baby)
If you're not
Willin' to give it all you got
If you're not in it for life
If you're not in it for love
Let me make it clear
To you my dear
If you're not in it for love
I'm outta here!

If you're not
In it for love (baby)
If you're not
Willin' to give it all you got
If you're not in it for life
If you're not in it for love
Let me make it clear
To you my dear
If you're not in it for love
I'm outta here!

If you're not in it for life
If you're not in it for love
I'm outta here!
04:15 256 7,80 0.10
16
Rock This Country! Lyrics 04:28 256 8,15 0.10
17
God Bless The Child (Single Mix) Lyrics 03:54 256 7,17 0.10
18
I'm Outta Here (If You're Not In It For Love) Lyrics 07:05 256 12,98 0.10
19
Medley Lyrics 07:26 256 13,59 0.10