To get full access to the site e.g. deposit funds, download files, and play games you need to REGISTER.

Artists:357684
Albums:207657
Tracks:2451028
Storage:124095 GB
login: password:
remember password
Forgot password? Register
1 track for only 10 cents. register and download now! accepting visa and mastercard cards
Album
80's Movie Hits (2 CD), Various Artists
80's Movie Hits (2 CD)
Release type: Album
Do you want to download this release?
Pay by your phone!


Details...


Release date:

2007

 
Duration: 127:20  
Size, Mb: 185,11  
Bitrate:

224

 
Price for album: 2.80 (discount 20%)  

 
Download
Tracklist
Title / Artist     Duration Bitrate Size (Mb) Price Download
1
Don't You (Forget About Me) Lyrics 04:22 224 7,00 0.10
2
The Power Of Love Lyrics
The power of love is a curious thing
Make-a one man weep, make another man sing
Change a hawk to a little white dove
More than a feeling, that's the power of love

Tougher than diamonds, rich like cream
Stronger and harder than a bad girl's dream
Make a bad one good, make a wrong one right
Power of love that keeps you home at night

You don't need money, don't take fame
Don't need no credit card to ride this train
It's strong and it's sudden
And it's cruel sometimes
But it might just save your life
That's the power of love
That's the power of love

First time you feel it, it might make you sad
Next time you feel it it might make you mad
But you'll be glad baby when you've found
That's the power makes the world go 'round

And it don't take money, don't take fame
Don't need no credit card to ride this train
It's strong and it's sudden
It can be cruel sometimes
But it might just save your life

They say that all in love is fair
Yeah, but you don't care
But you know what to do
When it gets hold of you
And with a little help from above
You feel the power of love
You feel the power of love
Can you feel it?

Hmm...

It don't take money and it don't take fame
Don't need no credit card to ride this train
Tougher than diamonds and stronger than steel
You won't feel nothin' till you feel
You feel the power, just the power of love
That's the power, that's the power of love

You feel the power of love
You feel the power of love
Feel the power of love
03:56 224 5,98 0.10
3
Ghostbusters Lyrics
Ghostbusters!

If there's somethin' strange
In your neighborhood
Who you gonna call?
Ghostbusters!

If there's somethin' weird
And it don't look good
Who you gonna call?
Ghostbusters!

I ain't 'fraid o' no ghost
I ain't 'fraid o' no ghost

If you're seein' things
Runnin' through your head
Who can you call?
Ghostbusters!

An invisible man
Sleepin' in your bed
Oh! Who you gonna call?
Ghostbusters!

I ain't 'fraid o' no ghost
I ain't 'fraid o' no ghost

Who you gonna call?
Ghostbusters!

If you're all alone
Pick up the phone
And you call
Ghostbusters!

I ain't 'fraid o' no ghost
I hear it likes the girls
I ain't 'fraid o' no ghost
Yeah, yeah, yeah, yeah

Who you gonna call?
Ghostbusters!
Mmm, if you've had a dose of a
freaky ghost, baby
You'd better call
Ghostbusters!, oh!

Let me tell you somethin'
Bustin' makes me feel good!

I ain't 'fraid o' no ghost
I ain't 'fraid o' no ghost

Don't get caught alone, oh no
Ghostbusters!
If it comes through your door
Unless you just want some more
I think you better call
Ghostbusters!

Oh, Who you gonna call?
Ghostbusters!
Who you gonna call?
Ghostbusters!
I think you'd better call
Ghostbusters!
Ha-ha, Who you gonna call?
Ghostbusters!

I can't hear you

Who you gonna call?
Ghostbusters!
Louder!
Ghostbusters!
Who you gonna call?
Ghostbusters!
Who can you call?
Ghostbusters!

Er, it likes the girls, too
Ghostbusters!
04:06 240 6,66 0.10
4
Footloose Lyrics
I been working so hard
Keep punching my card
Eight hours, for what?
Oh, tell me what I got
I get this feeling
That time's just holding me down
I'll hit the ceiling
Or else I'll tear up this town
Tonight I gotta cut

(Chorus)
Loose, footloose
Kick off your Sunday shoes
Please, Louise
Pull me offa my knees
Jack, get back
C'mon before we crack
Lose your blues
Everybody cut footloose

You're playing so cool
Obeying every rule
Dig way down in your heart
You're yearning, burning for some
Somebody to tell you
That life ain't passing you by
I'm trying to tell you
It will if you don't even try
You can fly if you'd only cut

(Chorus)
Loose, footloose
Kick off your Sunday shoes
Oowhee, Marie
Shake it, shake it for me
Whoa, Milo
C'mon, c'mon let go
Lose your blues
Everybody cut footloose

FIRST - we got to turn you around
SECOND - You put your feet on the ground
THIRD - Now take a hold of your soul
FOUR - Whooooooooa, I'm turning it
Loose, FOOTLOOSE

(Chorus)
03:48 224 5,94 0.10
5
Axel F Lyrics 03:02 208 4,40 0.10
6
Far From Over Lyrics
This is the end
you made your choice and now my chance is over.

I thought I was in
you put me down and say I'm goin' nowhere.

Save me darlin'
I am down but I am far from over.

Give me somethin'
I need it all 'cause I am runnin' over.

Back in the race I'm movin' in 'cause I am getting closer.
I'm diggin' in

I want it more than anything I've wanted.
Save me darlin'

I am down but I am far from over. . ..
Save me darlin'

I am down but I am far from over.
Give me somethin'

I need it all 'cause I am runnin' over

I'm runnin' over
I'm runnin' over
03:55 208 5,79 0.10
7
Together In Electric Dreams Lyrics 03:52 224 5,87 0.10
8
Maniac Lyrics
Just a still town girl on a saturday night
Lookin' for the fight of her life
In the real-time world no one sees her at all
They all say she's crazy

Locking rhythms to the beat of her heart
Changing woman into life
She has danced into the danger zone
When a dancer becomes a dance

It can cut you like a knife, if the gift becomes the fire
On a wire between will and what will be

She's a maniac, maniac on the floor
And she's dancing like she's never danced before
She's a maniac, maniac on the floor
And she's dancing like she's never danced before

On the ice-build iron sanity is a place most never see
It's a hard warm place of mystery, touch it, but can't hold it
You work all your life for that moment in time, it could come or pass you by
It's a push of the world, but there's always a chance
If the hunger stays the night

There's a cold connective heat, struggling, stretching for defeat
Never stopping with her head against the wind

She's a maniac, maniac, I sure know
And she's dancing like she's never danced before
She's a maniac, maniac, I sure know
And she's dancing like she's never danced before

It can cut you like a knife, if the gift becomes the fire
On a wire between will and what will be

She's a maniac, maniac, I sure know
And she's dancing like she's never danced before
She's a maniac, maniac, I sure know
And she's dancing like she's never danced before
Maniac, maniac, I sure know
04:04 208 5,66 0.10
9
Crocketts Theme Lyrics 03:26 224 5,35 0.10
10
Higher Love Lyrics
Think about it, there must be higher love
Down in the heart or hidden in the stars above
Without it, life is a wasted time
Look inside your heart, I'll look inside mine
Things look so bad everywhere
In this whole world, what is fair?
We walk blind and we try to see
Falling behind in what could be

Bring me a higher love
Bring me a higher love
Bring me a higher love
Where's that higher love I keep thinking of?

Worlds are turning and we're just hanging on
Facing our fear and standing out there alone
A yearning, and it's real to me
There must be someone who's feeling for me
Things look so bad everywhere
In this whole world, what is fair?
We walk blind and we try to see
Falling behind in what could be

Bring me a higher love
Bring me a higher love
Bring me a higher love
Where's that higher love I keep thinking of?

Bring me a higher love
Bring me a higher love
Bring be a higher love
I could rise above on a higher love

I will wait for it
I'm not too late for it
Until then, I'll sing my song
To cheer the night along
Bring it...Oh bring it...

I could light the night up with my soul on fire
I could make the sun shine from pure desire
Let me feel that love come over me
Let me feel how strong it could be

Bring me a higher love
Bring me a higher love
Bring me a higher love
Where's that higher love I keep thinking of?
05:49 208 8,26 0.10
11
Oh, Yeah Lyrics 03:08 208 4,61 0.10
12
Up Where We Belong Lyrics
Who knows what tomorrow brings
In a world, few hearts survive
All I know is the way I feel
When it's real, I keep it alive

The road is long, there are mountains in our way
But we climb a step every day

CHORUS:
Love lift us up where we belong
Where the eagles cry on a mountain high
Love lift us up where we belong
Far from the world we know, up where the clear winds blow

Some hang on to "used to be"
Live their lives, looking behind
All we have is here and now
All our life, out there to find

The road is long, there are mountains in our way,
But we climb them a step every day

CHORUS

Time goes by
No time to cry
Life's you and I
Alive, today

CHORUS
03:48 208 5,44 0.10
13
It Must Of Been Love Lyrics 04:19 240 6,95 0.10
14
Show Me Heaven Lyrics
There you go
Flashing fever from your eyes
Hey baby, come over here
And shut them tight

I'm not denying
We're flying above it all
Hold my hand, don't let me fall
You've such amazing grace
I've never felt this way

Ohoh, show me heaven
Cover me
Leave me breathless
Ohoh, show me heaven babe

Here I go
I'm shaking just like the breeze
Hey baby,
I need your hand to steady me

I'm not denying
I'm frightened as much as you
Though I'm barely touching you
I've shivers down my spine
And it feels divine

Ohoh, show me heaven
Cover me
Leave me breathless
Ohoh, show me heaven babe

If you know what it's like
To dream a dream
Baby hold me tight
And let this be...

Ohooooh, heaven
Cover me
Leave me breathless
Ohoh, show me heaven please
Leave me breathless
Leave me breathless

03:45 208 5,58 0.10
15
The Lady In Red Lyrics 04:15 208 6,22 0.10
16
You've Lost That Lovin Feelin Lyrics 03:39 192 4,91 0.10
17
People Are Strange Lyrics
People are strange, when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
Women seem wicked, when you're unwanted
Streets are uneven, when you're down

When you're strange- faces come out of the rain (rain, rain)
When you're strange- no one remembers your name
When you're strange, when you're strange, when you're str-ange

*repeat*
03:39 208 5,20 0.10
18
Left Of Centre Lyrics 03:33 208 4,89 0.10
19
Flashdance (What A Feeling)(95 Version) Lyrics 03:54 176 4,81 0.10
20
I'm So Excited Lyrics 03:52 208 5,57 0.10
21
Do You Love Me? Lyrics 02:53 128 2,48 0.10
22
Real Wild Child Lyrics 03:33 240 5,89 0.10
23
When The Going Gets Tough The Tough Get Going Lyrics 04:00 240 6,55 0.10
24
Chase Lyrics 03:39 208 5,36 0.10
25
Eye Of The Tiger Lyrics
Risin' up
back on the street
did my time took my chances
went the distance
now i'm back on my feet
just a man and and his will to survive
so many times
it happens too fast
you trade your passion for glory
don't lose your grip on the dreams of the past
you must fight just to keep them alive

Chorus
It's the eye of the tiger
it's the thrill of the fight
risin' up to the challenge of our rival
and the last known survivor stalks his prey in the night
and he's watchin us all with the eye
of the tiger

Face to face
out in the heat
hangin' tough
stayin' hungry
they stack the odds
still we take to the street
for the kill with the skill to survive

Chorus

Risin' up
straight to the top
had the guts
got the glory
went the distance
now i'm not gonna stop
just a man and his will to survive

Chorus
04:01 208 5,96 0.10
26
Play With Me Lyrics 03:30 240 5,81 0.10
27
Bad Moon Rising Lyrics 02:21 192 2,97 0.10
28
Pretty In Pnk Lyrics 03:54 224 6,06 0.10
29
I Got You (I Feel Good) Lyrics
Whoa-oa-oa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would, now
So good, so good, I got you

Whoa! I feel nice, like sugar and spice
I feel nice, like sugar and spice
So nice, so nice, I got you

[Sax Solo]

When I hold you in my arms
I know that I can't do no wrong
and when I hold you in my arms
My love won't do you no harm

and I feel nice, like sugar and spice
I feel nice, like sugar and spice
So nice, so nice, I got you

[Sax Solo]

When I hold you in my arms
I know that I can't do no wrong
and when I hold you in my arms
My love can't do me no harm

and I feel nice, like sugar and spice
I feel nice, like sugar and spice
So nice, so nice, well I got you

Whoa! I feel good, I knew that I would, now
I feel good, I knew that I would
So good, so good, 'cause I got you
So good, so good, 'cause I got you
So good, so good, 'cause I got you
02:48 176 3,29 0.10
30
My Girl Lyrics 02:44 240 4,50 0.10
31
Mannish Boy Lyrics
Oh yeah, oh yeah.
Everything gonna be alright this mornin.

Now, when I was young boy,
At the age of five.
My mother said I would be,
The greatest man alive.
But, now I'm a man,
I made twenty-one.
I want you to believe me, honey,
We're havin lots of fun.

I'm a man,
I spell, m - a, chile, - n.
That well within man.
An ol' b - o, chile, - y.
That spell mannish boy.

I'm a man, I'm a full grown man.
I'm a man, I'm a rollin stone.
I'm a man, I'm a hoochie coochie man.

Sittin on the outside,
Was just me and my mate.
I made the move,
Come up two hours late.

Wa'n't that a man?
I spell, m - a, chile, - n.
That well within man.
An ol' b - o, chile, - y.
That spell mannish boy.

I'm a man, I'm a full grown man.
I'm a man, I'm a rollin stone.
I'm a man, I'm a full grown man.

Oh well, oh well...
02:58 128 2,51 0.10
32
Think Lyrics
Think (think) think (think) think (think)
think (think) think (think) think (think)

You better think (think) think about what you're trying to do to me
Yeah, think (think, think), let your mind go, let yourself be free

Let's go back, let's go back, let's go way on back when
I didn't even know you, you came to me and too much you wouldn't take
I ain't no psychiatrist, I ain't no doctor with degree
It don't take too much high IQ's to see what you're doing to me

You better think (think) think about what you're trying to do to me
Yeah, think (think, think), let your mind go, let yourself be free

Oh freedom (freedom), freedom (freedom), freedom, yeah freedom
Freedom (freedom), freedom (freedom), freedom, ooh freedom

There ain't nothing you could ask I could answer you but I won't (I won't)
I was gonna change, but I'm not, to keep doing things I don't

You better think (think) think about what you're trying to do to me
Yeah, think (think, think), let your mind go, let yourself be free

People walking around everyday, playing games that they can score
And I ain't gonna be the loser my way, ah, be careful you don't lose yours

You better think (think) think about what you're trying to do to me
Yeah, think (think, think), let your mind go, let yourself be free

You need me (need me) and I need you (don't you know)
Without eachother there ain't nothing people can do

Oh freedom (freedom), freedom (freedom), freedom, yeah freedom
Freedom (freedom), freedom (freedom), freedom, ooh freedom

There ain't nothing you could ask I could answer you but I won't (I won't)
I was gonna change, but I'm not, if you're doing things I don't

You better think (think) think about what you're trying to do to me
Yeah, think (think, think), let your mind go, let yourself be free

You need me (need me) and I need you (don't you know)
Without eachother there ain't nothing people can do

(Think about - ah me, think about - ah me,
think about - ah me, think about it)
(Think about - ah me, think about - ah me,
think about - ah me, think about it)
(Think about - ah me, think about - ah me,
think about - ah me, think about it)
(Think about - ah me, think about - ah me,
think about - ah me, think about it)
You had better stop and think before you think, think!!
02:15 224 3,37 0.10
33
I Heard It Though The Grapevine Lyrics 03:11 208 4,43 0.10
34
The Tracks Of My Tears Lyrics
I stare at the stars, and the sky up above
And think what am I made of?
am I full of sorrow, am I hurt and pain?
Or am I filled with Love?

I walk by myself on the streets below
And ask every child I know--
Do you think tomorrow will bring sun or rain?
Which one of these will show?

I Can't Say Goodbye to Yesterday, my friend
I keep holding on 'till the end.
Out of the darkness, there is no other way
Than the light leading to yesterday.

It's there that I'll find inner peace, not war
And dreams that I let slip away.
I will find the joyfulness, I'm looking for
Way back in yesterday.

Why can't each of us in the world ever see
The best things in life are free?
Little sounds of laughter; a warm heart; a smile;
A kiss from you to me...

I fall to my knees,
I cry and I cry,
Love, do not pass me by!

Happily ever after,
Please stay a while; make time refuse to fly.

I Can't Say Goodbye to Yesterday, my friend,
'Cause I know how good it has been..
Facing forever
Here I stand, come what may;
Bring the old, bring the new yesterday!

It's there that I'll find inner peace not war,
And dreams that I let slip away
I await the joyfulness; I'm looking for
Way back in Yesterday......
02:55 224 4,43 0.10
35
I've Seen That Face Before Lyrics 04:30 208 6,41 0.10